John-B Skrevet 14. februar Del Skrevet 14. februar (endret) Jeg liker å bruke "Nylig aktivitet" for å se hva som diskuteres, men synes det er fryktelig irriterende at alt "søppelet" fra Lekeplassen etc. også dukker opp der. Er det mulig å få fjernet hele Off-topic kategorien fra den visningen? Endret 14. februar av John-B 4 Lenke til kommentar
WiiBoy Skrevet 14. februar Del Skrevet 14. februar (endret) Enig. Det burde vært mulig å mute tråder og kategorier. Alt for mye "støy" i Nylig aktivitet. Edit: Det er egentlig "Dette snakker vi om nå" som jeg ønsker å mute ting fra.. Endret 14. februar av WiiBoy 2 Lenke til kommentar
TSP Skrevet 14. februar Del Skrevet 14. februar John-B skrev (34 minutter siden): Jeg liker å bruke "Nylig aktivitet" for å se hva som diskuteres, men synes det er fryktelig irriterende at alt "søppelet" fra Lekeplassen etc. også dukker opp der. Er det mulig å få fjernet hele Off-topic kategorien fra den visningen? Hei! Inne på den siden, over trådlisten, finner du knappen "Innstillinger". Den kan du trykke på for å velge kategorier som du vil skal ignoreres. 3 Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 14. februar Del Skrevet 14. februar Hva er forskjellen på "Nylig aktivitet" og "Dette snakker vi om nå"? Begge deler skal da vise ferske innlegg, men det er ulike tråder som dukker opp i de to sidene. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 14. februar Del Skrevet 14. februar Abigor skrev (2 minutter siden): Hva er forskjellen på "Nylig aktivitet" og "Dette snakker vi om nå"? Begge deler skal da vise ferske innlegg, men det er ulike tråder som dukker opp i de to sidene. Begge skal vise ferske innlegg, men det er noen forskjeller i funksjonalitet. For "Dette snakker vi om nå" har man ikke mulighet til å selv velge hvilke kategorier som skal ignoreres, men vi har bestemt at noen kategorier skal ignoreres for alle i den oversikten (Blant annet Lekeplassen). I tillegg vil "Dette snakker vi om nå" tilpasse seg konteksten, så hvis man er i spill-delen vises kun tråder fra kategoriene der. 1 Lenke til kommentar
John-B Skrevet 14. februar Forfatter Del Skrevet 14. februar 48 minutes ago, TSP said: Hei! Inne på den siden, over trådlisten, finner du knappen "Innstillinger". Den kan du trykke på for å velge kategorier som du vil skal ignoreres. Jeg er tydeligvis blind... 😳 Takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå