CreatureCanis Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Altec Lansing Høyttaler ACS621 Høyttaler Sub Woofer + 2 monitorer Creature I-Trigue 2.1 L3500 (Sub,2 monitorer,forsterker), Retail Selv har jeg bare hoert lyden i Creative hoeytalerene.. men en jeg kjenner som har en goood del mer peil på hoeytalere mener at Altec sine er skikkelig bra hoeytalere.. noen som har noe for\mot disse høytaler settene? Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Altec Lansing for alle penga... Det er mye bedre enn Creative Lenke til kommentar
RS2000 Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Hvis du har mulighet, kjøp Creative MegaWorks 250THX 2.1. Har det selv, og følelsen av skikkelig trøkk i musikk og spill er alltid til stede med dette anlegget. Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Altec Lansing for alle penga... Det er mye bedre enn Creative Helt enig Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 15. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2004 Hvis du har mulighet, kjøp Creative MegaWorks 250THX 2.1. Har det selv, og følelsen av skikkelig trøkk i musikk og spill er alltid til stede med dette anlegget. Sjekket det ut.. det ligger nok litt over min prisklasse desverre. Begge de settene jeg har sett meg ut koster rett rundt 1000 lappen og jeg har satt meg en grense med det... jeg leter ikke etter de råeste høytalerene man makter og få fatt i lissom heller.. men litt trøkk skal det jo seff vere.. Har hørt de Creative I-Trigue høytalerene og syns de lever opp til mine kriterier.. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Altec Lansing for alle penga... Det er mye bedre enn Creative Enig der Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Jeg hadde valgt Creative I-Trigue 2.1 L3500 Jeg synes det er god lyd i de høyttalerne, men det er meg da. Sikkert noen som er uenige Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 (endret) Jeg har også hatt litt problemer med å bestemme meg mellom de to. Men til slutt ble det Altec Lansing. På meg virker det som et bedre kjøp. Skal bestille i dag! Endret 15. januar 2004 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 15. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2004 Ja jeg tror det blir Altec på meg og da... Lenke til kommentar
bernini Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Jeg synes Creative høyttalerne ser mye bedre ut, hvis det betyr noe for deg. Lyden kan jeg ikke si så mye om siden jeg ikke har hørt de andre. - gordito Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå