Gå til innhold

Suger ATI drivere?


drno21

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Står fremdeles på mitt. Brukerfeil!

passer bedre under religion i off topic :green:

 

det skal mye til å gjøre "bruker-feil" dersom man følger veiledningen til ati, og i tillegg har ren winxpsp1 installasjon

Her er jeg helt enig med heraldo....

Endret av jarmo
Lenke til kommentar

Håper de nye Omega driverne fikser alle de problemene jeg har hatt etter at jeg

kjøpte meg gecube radeon 9600xt (bga) ... musa klikker av og til, plutselig booter pc'n seg, har masse artifacts i spill (har ikke klokket), kjører AGP på 1.5v, 8x agp, fast write on.

 

Alle driverne jeg har innstalert har oppført seg helt likt.

 

Har en 350w Chieftec PSU, kjører 2stk harddisker, 2stk kald katode, 3 kabinett vifter, har en barton xp2800+ (uklokket).

 

Kan det være PSU'n ?

Endret av lavizh
Lenke til kommentar
Håper de nye Omega driverne fikser alle de problemene jeg har hatt etter at jeg

kjøpte meg gecube radeon 9600xt (bga) ... musa klikker av og til, plutselig booter pc'n seg, har masse artifacts i spill (har ikke klokket), kjører AGP på 1.5v, 8x agp, fast write on.

 

Alle driverne jeg har innstalert har oppført seg helt likt.

 

Har en 350w Chieftec PSU, kjører 2stk harddisker, 2stk kald katode, 3 kabinett vifter, har en barton xp2800+ (uklokket).

 

Kan det være PSU'n ?

Har samme kort og PSU...har ikke hatt noen problemer eller whatsoever.Men en ting som er merkelig; musa og keyboardet henger seg også opp av og til, for å så komme tilbake igjen. Bruker du Logitech-utstyr?

 

Jeg har imidlertid ikke like mange disker og vifter i maskinen. Kanskje PSU'en blir overbelasta?

Lenke til kommentar
Håper de nye Omega driverne fikser alle de problemene jeg har hatt etter at jeg

kjøpte meg gecube radeon 9600xt (bga) ... musa klikker av og til, plutselig booter pc'n seg, har masse artifacts i spill (har ikke klokket), kjører AGP på 1.5v, 8x agp, fast write on.

 

Alle driverne jeg har innstalert har oppført seg helt likt.

 

Har en 350w Chieftec PSU, kjører 2stk harddisker, 2stk kald katode, 3 kabinett vifter, har en barton xp2800+ (uklokket).

 

Kan det være PSU'n ?

Har samme kort og PSU...har ikke hatt noen problemer eller whatsoever.Men en ting som er merkelig; musa og keyboardet henger seg også opp av og til, for å så komme tilbake igjen. Bruker du Logitech-utstyr?

 

Jeg har imidlertid ikke like mange disker og vifter i maskinen. Kanskje PSU'en blir overbelasta?

Ja jeg bruker Logictech! ... har mistenkt USB komplikasjoner. Er nok enten det

eller PSU'n som sliter. Har prøvd å reformatere systemet, men blir samme problemet.

 

MUsa henger seg opp i ca. 2-3 sekunder eller.no, også funker den igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...