Gå til innhold

Suger ATI drivere?


drno21

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

@ Heraldo

Hi Nvidia PR people, thanks for getting people to notice my list by forwarding it to the press and media, hope you also pointed them to the 2nd post where it shows things are fixed.

 

The more people who know about this thread the better. The quicker bugs are known about the quicker they can be resolved and beta tested. I'll be starting a Nvidia problem thread soon to help balance the scales as it were so be sure to look out for that in our Nvidia forum and I'll post it to NVNEWS.NET

 

Thanks again Nvidia PR team I love you all

Lenke til kommentar

Hihi det er så morsomt når folk driver med "propaganda". :)

 

Her er fasiten folkens, driverne de suger definitivt.

 

Så må alle huske det og holde seg langt unna ATi. Og spesielt driverne.

 

:roll:

 

Seriøst, jeg kunne ikke la være.

 

Selvfølgelig er det ting ATi sine drivere har problemer med,

og selvfølgelig er det ting Nvidia sine drivere har problemer

med. Men å holde på som du gjør nå er jo bare dumt/teit

synes jeg.

Lenke til kommentar

min er faring etter å ha eid 4 ati og 3 nvidia-kort er somfølger: nvidia sine driverne har hos meg generelt vært mer stabile og hatt mindre bugs.ati-driverne har flere muligheter til mauelle instillinger og bedre menyer.også overlegen tv-ut funkjon.alt+f5 for å bytte biulde til tven er bedre ennd nvidia kan stille med.synes nvidia lager menyene på skjerminnstillinger mer komplisert og vanskligere enn ati sine.

Lenke til kommentar
Seriøst, jeg kunne ikke la være.

Selvfølgelig er det ting ATi sine drivere har problemer med,

og selvfølgelig er det ting Nvidia sine drivere har problemer

med. Men å holde på som du gjør nå er jo bare dumt/teit

synes jeg.

hvorfor synes du det? Innlegget ditt gir meg ingen mening.

mener du at å henvise til en feil-liste for nyeste ati drivere er propaganda / upassende i en samtale om ati drivere "suger"?

 

Jeg har 2 maskiener med forskjellig konfig (se min første post i tråden), begge er er delvis ubruklige pga. ati sine driver, video inn fungerer ikke på den ene (så hva er poenget med å kjøpe et vivo kort?) og på den andre slår lcd skjermen seg av og på i hytt og pine.

Må si at ati drivere (spesielt de siste) rocker :green:

Lenke til kommentar
hvorfor synes du det? Innlegget ditt gir meg ingen mening.

mener du at å henvise til en feil-liste for nyeste ati drivere er propaganda / upassende i en samtale om ati drivere "suger"?

 

Nå var det ikke akkurat å "henvise" du gjorde. Du kom med et utsagn, likt det jeg hadde i min post, og bækket det opp med en forumtråd der en arbeider med å løse driverbugs.

 

Skulle en følge din logikk, betyr det at nVidia sine drivere suger, fordi nøyaktig samme tråd skal ifølge trådstarter finnes på nvnews.net også.

Endret av Alastor
Lenke til kommentar

Edit: Har slite med ATI drivere i 15 år.....

 

Tror hovedproblemet til ATI-drivere er for hastige utgivelser med

for lite testing før man slipper de på markeder....

 

Bruker aldri de nyeste, fordi erfaringsmessig blir det mye tull...

Endret av jarmo
Lenke til kommentar
Merkelig at jeg enda har tilgode å ha et eneste

problem, jeg har nå hatt ATi siden April 03.

kanskje fordi du ikke har aiw, vivo eller tvkort?

 

Nå var det ikke akkurat å "henvise" du gjorde. Du kom med et utsagn, likt det jeg hadde i min post, og bækket det opp med en forumtråd der en arbeider med å løse driverbugs.

 

Skulle en følge din logikk, betyr det at nVidia sine drivere suger, fordi nøyaktig samme tråd skal ifølge trådstarter finnes på nvnews.net også.

 

jeg henviste til en liste av problemer, store og små, og den lista er lang.

jeg har også kommet med egne erfaringer (kanskje du overser dem? :D )

 

hva angår logikk, vel, vi får vel prøve å måle antall problemer/ feil på driverene til ati og nvidia utfra alvorsgraden

ser ingen logisk inkonsistens her

 

edit: sjekket linken din og kan vel si utfra hva jeg ser at nvidia driverene skaper minimale problemer i forhold, haha

Endret av heraldo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...