AndersT2 Skrevet 13. februar Del Skrevet 13. februar Jeg og en til mottar fellesposten vår, [email protected]. Er det en måte å ikke sende autosvar når det kommer inn til denne eposten? Er det da Sendt til i bildet under man skal legge til post adressen? Vil da varselet sendes til alle, eller må jeg lage flere regler for at resten skal få feriemelding? Lenke til kommentar
nor.jorgen Skrevet 14. februar Del Skrevet 14. februar Skulle tro det holdt å legge til firma-epostadressen i "Sendt til .." og krysse av for "Stopp behandling hvis denne regelen aktiveres" 18 hours ago, AndersT2 said: Vil da varselet sendes til alle, eller må jeg lage flere regler for at resten skal få feriemelding? Uklar formulering, du ønsker jo ikke å sende noe varsel? Anyways... en annen ting som gjelder med epost regler er at det er forskjell på å konfigurerer regler for epost-serveren og epost-klinten. Avhengig av epost-konto (egentlig hva epostleverandøren støtter) kan Outlook la deg konfigurere begge deler. Du ønsker sannsynligvis ikke å la en datamaskin eller mobil stå på hele tiden mens men er bortreist for å la klient (outlook) sjekk ny epost og kjøre reglene. Regelen bør være definert for serveren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå