Gjest b817e...f20 Skrevet 12. februar Del Skrevet 12. februar Hei, jeg har begynt i ny jobb ( Vikariat 76% i kommunen på et sykehjem) i kontrakten står det lønn den 12 hver måned. Kollega som også begynte nesten samtidig som meg 22-23 januar, har fått lønnslipp og får lønn nå i dag 12 februar. takk på forhånd Anonymous poster hash: b817e...f20 Lenke til kommentar
process Skrevet 12. februar Del Skrevet 12. februar 21 minutes ago, Guest b817e...f20 said: Hei, jeg har begynt i ny jobb ( Vikariat 76% i kommunen på et sykehjem) i kontrakten står det lønn den 12 hver måned. Kollega som også begynte nesten samtidig som meg 22-23 januar, har fått lønnslipp og får lønn nå i dag 12 februar. takk på forhånd Anonymous poster hash: b817e...f20 Har du et spørsmål som du ønsker svar på? Her er det nok uansett best å spørre din nærmeste leder. 1 Lenke til kommentar
Niti38 Skrevet 12. februar Del Skrevet 12. februar Ja, men når en kollega som også har begynt samtidig som deg, får lønnsslippen, men ikke du ? lederen er sykemeldt, men har snakket med en annen leder som skal kontakte lønningskontoret i dag.. må betale regninger og utgifter 😆 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 12. februar Del Skrevet 12. februar Niti38 skrev (1 time siden): Ja, men når en kollega som også har begynt samtidig som deg, får lønnsslippen, men ikke du ? lederen er sykemeldt, men har snakket med en annen leder som skal kontakte lønningskontoret i dag.. må betale regninger og utgifter 😆 Da avventer du tilbakemelding.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå