kjell arne halv Skrevet 9. februar Del Skrevet 9. februar Facebook. Når jeg prøver og minimere eller lukke chatten så går det ikke. når jeg bever musepekeren over X så kommer booblen frem "lukke chat" men det funker ikke. har prøvd oppdateringer, installert messenger på nytt. kjør virus scan , kjørt CC cleaner+ glarysoft, samme skjer på den andre kontoen på pc`n også samme skjer på Microsoft Edge? Den var helt ok igår 1 Lenke til kommentar
kjell arne halv Skrevet 9. februar Forfatter Del Skrevet 9. februar Glemte å si at jeg kjører windows 10 Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 9. februar Del Skrevet 9. februar (endret) kjell arne halv skrev (21 minutter siden): Glemte å si at jeg kjører windows 10 Opplevde samme buggen på jobb. Dette gjelder da med Win11 og Chrome. Men har ikke brukt tid på å rette det opp. Har du forsøkt å logge ut og slette cache? Endret 9. februar av Heradon Lenke til kommentar
sesar Skrevet 9. februar Del Skrevet 9. februar Da er det sikkert bug hos Facebook da? jeg har samme problemet idag. 1 Lenke til kommentar
kjell arne halv Skrevet 9. februar Forfatter Del Skrevet 9. februar Logget ut og av og slettet cachen Lenke til kommentar
kjell arne halv Skrevet 9. februar Forfatter Del Skrevet 9. februar 25 minutes ago, sesar said: Da er det sikkert bug hos Facebook da? jeg har samme problemet idag. Ok Får håpe det da, meget irriterende problem Lenke til kommentar
kjell arne halv Skrevet 9. februar Forfatter Del Skrevet 9. februar 46 minutes ago, Heradon said: Opplevde samme buggen på jobb. Dette gjelder da med Win11 og Chrome. Men har ikke brukt tid på å rette det opp. Har du forsøkt å logge ut og slette cache? Ja har gjort det flere ganger Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 9. februar Del Skrevet 9. februar (endret) Trykk på chat'en og så trykk på ESC knappen på tastaturet. Øverst i venstre hjørne. Er en bug hos Facebook så trenger ikke være redd for virus. Skjer hos alle nå. Endret 9. februar av Complexity 1 Lenke til kommentar
kjell arne halv Skrevet 9. februar Forfatter Del Skrevet 9. februar 2 hours ago, Complexity said: Trykk på chat'en og så trykk på ESC knappen på tastaturet. Øverst i venstre hjørne. Er en bug hos Facebook så trenger ikke være redd for virus. Skjer hos alle nå. Ja det med Esc vet jeg , men irriterende når vanlig lukking ikke funker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå