jevel Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 (endret) Vet vel ikke helt om denne havner riktig, men prøver meg. Satt og leste nettavisen i dag, da jeg fant følgende artikkel: http://pub.tv2.no/nettavisen/it/article173335.ece I starten på denne artikkelen står det å lese: Intel Corp leverte bedre salgstall enn analytikerne hadde ventet i 4. kvartal, men inntjeningen var svakere. Yahoo!s resultater var i tråd med forventningene. Verdens største minnebrikkeprodusent omsatte for 8,74 milliarder dollar i 4. kvartal, noe som er 22 prosent mer enn i samme periode året før. Ja vel? Hva betyr dette? Hvor kommer Yahoo inn i bildet, og hvem er verdens største minnebrikkeprodusent? Intel? Yahoo? Noen som har en kommentar på dette? -KJ Endret 15. januar 2004 av jevel Lenke til kommentar
Blib Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Kommentar: Feilpost - Dette er ikke hardware Ellers så pleier jo alle aviser å bare kast inn merkelige fakta midt inni en setning så setningen om Yahoo kan du vel bare kutte ut og lime inn senere i artikkelen..? :/ Lenke til kommentar
jevel Skrevet 15. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2004 Jeg vet det ikke er direkte hardware, men indirekte? Har bedt en mod om å se på saken og evt. flytte tråden. -KJ Lenke til kommentar
sofokles Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Nettavisen prøver bare å kommentere børstallene. Nasdaq tegner bra. Intel og Yahoo har kommet med kvartalsresultater. Lenke til kommentar
Sindre Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Tror nok ikke det er Yahoo som er verdens største minnebrikkeprodusent, de snakker nok om Intel Corp. :-D Lenke til kommentar
jevel Skrevet 15. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2004 Så nettavisen påstår da altså at Intel er verdens største minneprodusent? Er det noe jeg ikke har fått med meg her? Har aldri hatt en minnebrikke det sto Intel på jeg i alle fall? -KJ Lenke til kommentar
jevel Skrevet 15. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2004 Nettavisen prøver bare å kommentere børstallene. Nasdaq tegner bra. Intel og Yahoo har kommet med kvartalsresultater. Jeg skjønte den, da. Bare lurte på hva Yahoo hadde å gjøre i en artikkel om Intel? Er det Intel som eier Yahoo elns? -KJ Lenke til kommentar
Rkskaar Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Siste linje i overskrift og stykket handler om Yahoo, resten om Intel. Men ja, det var ikke helt lettskrevet... Enig med Blib, dette er et uheldig klipp og lim resultat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå