Spillredaksjonen Skrevet 8. februar Del Skrevet 8. februar Homeworld 3 er utsatt enda en gang Sanntidsstrategispillet kommer nå i mai. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. februar Del Skrevet 8. februar Klokt valg. Dette var skuffende, og det er bekymringsverdig mye surr her. I tillegg snakker vi om Denuvo …søppel som bare må bort, selv om jeg tviler. 1 2 Lenke til kommentar
bubba477 Skrevet 9. februar Del Skrevet 9. februar Mala skrev (22 timer siden): Klokt valg. Dette var skuffende, og det er bekymringsverdig mye surr her. I tillegg snakker vi om Denuvo …søppel som bare må bort, selv om jeg tviler. Har de Denuvo på det? Da blir det ikke noe kjøp nei. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. februar Del Skrevet 9. februar bubba477 skrev (6 timer siden): Har de Denuvo på det? Da blir det ikke noe kjøp nei. Demoen har i hvert fall Denuvo, sjokkkerer meg veldig om den er fjernet til lansering. Utviklerens får i hvert fall mye tyn i discorden for å ta i bruk dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå