Gå til innhold

Hotell velger


Anbefalte innlegg

robertaas skrev (33 minutter siden):

Jeg har hatt Accor Platinum, men måtte bare kutte ut å booke gjennom dem da jeg ble lei av å krangle og av å bli lurt. Fikk de utroligste historier om hvorfor jeg ikke kunne få de privilegier jeg hadde rett til. Hadde folk som stod rett bak en bunke med innmeldingssgjemaer til ALL og fortalte at bare dette hotellet i kjeden ikke lengere var med, at hotellet "ikke var enige i reglene" eller at privilegiene kun gjalt enkelte dager. Og da de ikke kunne gi meg privilegiene måtte de holde oppe fasaden ikke samtidig la meg tjene opp for nettene som jeg bodde der.

Franskmenn er oppfinnsomme når de skal lure noen.

Ettter mange år som gull i hotels kan jeg ikke skryte mye av fordeler. Føler det er like sjeldent som før jeg bestilte via hotels, en oppgradering i skudfåret etc

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Trulss skrev (9 minutter siden):

Kjedelig når det blir sånn. Selv har jeg litt dårlig erfaring med viatrumf, og orker ikke lenger forholde meg til å bestille via dem. Har vurdert å gå for Accor, men ble litt skeptisk nå.

Regner med  at jeg var spesielt uheldig og at alle andre ikke opplever det samme overalt.

Prøvde booke gjennom dem for et hotell i Seoul, men de var utsolgt. Klarte så likevel booke hotellet gjennom hotels-com. Har ikke opplevd dette med noen andre og skjønner ikke hvordan dette er mulig.

Lenke til kommentar
Salvesen. skrev (11 minutter siden):

Ettter mange år som gull i hotels kan jeg ikke skryte mye av fordeler. Føler det er like sjeldent som før jeg bestilte via hotels, en oppgradering i skudfåret etc

Det varierer veldig, men blir av og til oppgradert og til og med til suite flere ganger det siste året. Om ikke alt er som det skal bruker jeg dokumentere det og har fått endel vouchere. Hadde 6 vouchere som jeg brant inne med under covid.

Her hadde jeg bestilt billigste rom:

 

Lenke til kommentar
robertaas skrev (5 minutter siden):

Det varierer veldig, men blir av og til oppgradert og til og med til suite flere ganger det siste året. Om ikke alt er som det skal bruker jeg dokumentere det og har fått endel vouchere. Hadde 6 vouchere som jeg brant inne med under covid.

Her hadde jeg bestilt billigste rom:

 

Har du noen spesiell taktikk for å øke dette? De reklamerer jo med gold fordeler etc på noen rom, noe spesielt du ser etter?

 

Klage for vouchers har jeg ikke tenkt på, tipper jeg kunne fått mange...

Lenke til kommentar
Salvesen. skrev (4 minutter siden):

Har du noen spesiell taktikk for å øke dette? De reklamerer jo med gold fordeler etc på noen rom, noe spesielt du ser etter?

Når de ser en booking for en singel mann for et kort opphold til en typisk "honeymoon"-destinasjon så er det sikkert mange som antar at jeg kommer for å teste stedet. Og om de sjekker i noen systemer så vil de se veldig mange bookinger for meg.

Her ble jeg oppgradert fra billigste til separat hus med egen strandlinje:

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV
Trulss skrev (1 time siden):

Kjedelig når det blir sånn. Selv har jeg litt dårlig erfaring med viatrumf, og orker ikke lenger forholde meg til å bestille via dem.

Jeg brukte tidligere portalen til remembercard, men måtte ofte ta kontakt med dem i etterkant for å få riktig cashback. Har brukt viatrumf de siste årene, og min erfaring er at den fungerer mye bedre. Brukte også kickback.no, men den er lagt ned.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV
robertaas skrev (39 minutter siden):

 Blir forvirret av oversikten fra ViaTrumf som lister en rekke avviste krav på kickback fra en omsetning på 0 kr.

Kan det være at det registreres som et kjøp på 0 kr hvis man bruker lenken til leverandøren fra portalen, men ikke kjøper noe når man er der? Har stusset over dette selv, slik var det ikke tidligere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...