vroomvroom007 Skrevet 7. februar Del Skrevet 7. februar Hei, jobber som automatiker onshore og har dermed fri 3 uker av gangen, og har spekulert en del på å ta utdanning i friperiodene. Har forkurs fra før med gode karakterer. Har sett en del på bachelorstudiet Datateknikk ved UiT som er nettbasert. Ble først ganske gira da jeg fant ut om dette studiet, da jeg tenkte endelig en mulighet for å ta høyere utdanning ved siden av jobben. Men etter nærmere lesing ser jeg at det står; "Nettstudenter følger samme løp som campusstudenter, men må i tillegg delta i nettmøter (enten dag, ettermiddag eller kveld – alt ettersom hva som tilbys i et gitt emne, se emnebeskrivelse for flere opplysninger) og får veiledning og tilbakemeldinger via e-post, nettmøter, Teams, etc." som dermed får meg til å spekulere på hvorvidt det kan bli vanskelig å kombinere med fulltidsjobben. Tenkte dermed å høre med dere om noen har erfaring med dette spesifikke studiet, og om det kan være gjennomførbart? Eller fins det andre nettbaserte ingeniør/bachelor på høyskole/universitet jeg ikke kjenner til? Takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå