Spillredaksjonen Skrevet 7. februar Del Skrevet 7. februar Anmeldelse: Suicide Squad: Kill the Justice League Tåler Rocksteady overgangen fra enspilleropplevelse til looter-shooter? Les hele saken på Gamer.no» 1 Lenke til kommentar
CitrusVG Skrevet 7. februar Del Skrevet 7. februar Rett og slett synd men "så nære storhet" er vel litt å ta i. Spillet var fokusert på feil ting fra første start, heller er ikke Rocksteady bemmanet med veteraner lenger så det er derfor spillet er som det er. Sånn er det når man skal lage GaaS. Tipper studioen der vil bli enten solgt eller stengt etterhvert. Men, bra skrevet! 1 Lenke til kommentar
onkel_jon Skrevet 7. februar Del Skrevet 7. februar Er vel et spill som ikke er verdt penga desverre, blir vel et spil man kanskje tester på gamepass/ps pluss etterhvert. Lenke til kommentar
MomentousMomentum Skrevet 7. februar Del Skrevet 7. februar Jeg ante ingenting om dette spillet bortsett fra hva den første traileren viste, når det ble annonsert samtidig som Gotham knights. Sistnevnte var bare rett og slett kjedelig og ble aldri fullført her i huset, og nå som Suicide Squad er ute, er det bare å glemme å teste en gang. Hadde troa, siden det var Rocksteady, men live service? Nei takk, ikke for meg. 1 Lenke til kommentar
Eplebit Skrevet 7. februar Del Skrevet 7. februar Tror ikke jeg kommer til å like historien engang. Er for min del noe veldig feil med å spille disse ulikbare figurene som plaffer ned våre god kjente helter. Så en video av en spesiell scene (tipper de som har spilt spillet kan gjette hvilken) og det ga bare avsmak. Så når gameplayet i tillegg er meh og alt bare er opplegg til kommende season passes så ser jeg ikke mye vits i å prøve dette. Lenke til kommentar
Brother Ursus Skrevet 9. februar Del Skrevet 9. februar Spillhistorien ble ikke skrevet av noen som har kunnskap om IP'en eller Rocksteady engang, men Sweet Baby Inc, som er et notorisk ultra-venstreekstremt selskap med fokus på å woke-vaske alt som finnes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå