Lyncs Skrevet 7. februar Del Skrevet 7. februar Hvordan får jeg optimalisert et slikt kort til bedre ytelse? Ikke så mye til spilling men til cad/cam programmer som f.eks vectric Aspire o.l. der jeg synes det går litt tregt med toolpath generering og preview. Lenke til kommentar
barfoo Skrevet 7. februar Del Skrevet 7. februar https://forum.vectric.com/viewtopic.php?t=37856 Ser ikkje ut til at det er stort å optimalisere på... Lenke til kommentar
Lyncs Skrevet 7. februar Forfatter Del Skrevet 7. februar sedsberg skrev (4 timer siden): Prøvd Studio-driverne? Aner ikke hva det er. nå bruker jeg NVIDIA. Lenke til kommentar
Lyncs Skrevet 7. februar Forfatter Del Skrevet 7. februar barfoo skrev (6 timer siden): https://forum.vectric.com/viewtopic.php?t=37856 Ser ikkje ut til at det er stort å optimalisere på... De siste versjonene av programmene fra vectric kan bruke grafikkortet. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 7. februar Del Skrevet 7. februar (endret) 4 minutes ago, Lyncs said: Aner ikke hva det er. nå bruker jeg NVIDIA. Studio-driverne er også Nvidia. Quote NVIDIA Studio Drivers provide artists, creators, and 3D developers the best performance and reliability when working with creative applications. To achieve the highest level of reliability, Studio Drivers undergo extensive testing against multi-app creator workflows and multiple revisions of the top creative applications from Adobe to Autodesk and beyond. Endret 7. februar av sedsberg Lenke til kommentar
Lyncs Skrevet 7. februar Forfatter Del Skrevet 7. februar sedsberg skrev (2 minutter siden): Studio-driverne er også Nvidia. OK. Jeg har versjon 8.1.964.0 Er de inkludert der eller må jeg laste ned en annen versjon? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 7. februar Del Skrevet 7. februar (endret) Studio-driverne er helt egne versjoner. Der du søker etter drivere så velger du Studio Driver i stedet for Game Ready Driver. Jeg har min tvil om at det vil hjelpe noe nevneverdig, men det er gratis å prøve. Endret 7. februar av sedsberg Lenke til kommentar
vidor Skrevet 7. februar Del Skrevet 7. februar (endret) Før (mange år siden) gikk CAD versjoner etc mer på doublefloat nøyaktighet der spill brukte single, men regner med de kan optimalisere mer når man ikke trenger en masse gaming-kode. Vil tro dette er en smule mer utviklet nå. Sikkert smart å lese seg opp på studio-driverene. Ellers har jo resten av maskinen påvirkning også. Spesielt RAM og kjapp SSD (utenom CPU selvfølgelig) Endret 7. februar av vidor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå