fanco Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Jeg la inn dx9.0b, så fikk jeg en beskjed om at dxdllreg eller noe ikke ble lastet ordentlig. Etter det har jeg lagt inn dx9.0b TUSEN ganger fra TUSEN forskjellige steder og uansett får jeg den samme beskjeden!! Jævlig irriterende ettersom Call Of Duty og skjermkortet mitt klikker mongo etter 10 minutter. Noen som vet hvordan man kan avinstallere direct x og få lagt det inn på nytt uten å formatere? Lenke til kommentar
Hauk500 Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Q How do I uninstall DirectX? A DirectX 9.0 is a system component and cannot be uninstalled. If there is a problem with the DirectX installation, it can normally be resolved by shutting down all running applications and reinstalling. As mentioned previously, DirectX 9.0 is fully backward-compatible with titles written for previous versions of DirectX. If you are having other problems after installing DirectX 9.0, these can often be resolved by installing updated drivers for your display card, audio card, or input device. As with most software, users of Windows ME and Windows XP have the option of creating a "System Restore point" before installing. System Restore points allow you to roll back your operating system to a time before the software was installed. If you feel there are special circumstances which may necessitate removal of DirectX. It is recommended that you create a System Restore point. Windows 98, Windows 98 SE, and Windows 2000 do not support the "System Restore" feature. • Windows Millennium Edition: Microsoft Knowledge Base article 267951 • Windows XP: Microsoft Knowledge Base article 310405 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 En annen ting er at hvis du har et ATI-kort og litt eldre catalyst-drivere, er det et kjent problem med Call of Duty at det kræsjer etter ei stund. Det finnes en CoD-hotfix på ATI sine sider for å fixe det, men jeg regner med de nyeste catalyst-driverne har denne fixen innebygd. Trenger ikke være directx9 som er problemet. Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 (endret) -removed- Endret 15. januar 2004 av Spaz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå