Kjetil Lura Skrevet 6. februar Del Skrevet 6. februar De kommer ikke til å selge meg en nyere nx 450H+.... Har en 2022 - 2025 nye bil. Trist, men kan sikker velg andre merker med ladbare hybrider? Sikker feil plass, men min føret new topic😀 Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 6. februar Del Skrevet 6. februar Du kan kjøpe i Sverige for eksempel. Vet ikke hvordan det blir med garantien.. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 6. februar Forfatter Del Skrevet 6. februar Nei, Kan ikke det? Garantien er ikke problemet. Lenke til kommentar
onkel_jon Skrevet 6. februar Del Skrevet 6. februar https://www.lexus.se/new-cars/nx Spørs åssen du får kjøpt ny bil uten svensk folke adresse men kanskje de har noen lagerbiler Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 6. februar Del Skrevet 6. februar Massevis av slike i Sverige og Tyskland f.eks. https://www.bytbil.com/gavleborgs-lan/personbil-nx-450h-plus-awd-executive-teknikpaket-vhjul-3142-17443712 Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 6. februar Forfatter Del Skrevet 6. februar 10 minutes ago, onkel_jon said: https://www.lexus.se/new-cars/nx Spørs åssen du får kjøpt ny bil uten svensk folke adresse men kanskje de har noen lagerbiler Vil kjøpe ny i norge? Spoiler https://www.lexus.no/ Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 6. februar Forfatter Del Skrevet 6. februar (endret) Poenget, kun el biler fra 2024? Leser dere ikke første post? lexus først i verden med 100% electric.. Endret 6. februar av Kjetil Lura Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 6. februar Del Skrevet 6. februar (endret) Stemmer, Lexus selger bare elbiler nå. Det fins andre hybrider å få kjøpt nye i Norge. Toyota Rav4? Det er vel egentlig bilen NX er basert på. Endret 6. februar av toro6 Lenke til kommentar
onkel_jon Skrevet 6. februar Del Skrevet 6. februar Står jo på nettsiden at det kun gjelder Norge og strengt tatt var tesla først i verden med ren elektrisk. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 6. februar Forfatter Del Skrevet 6. februar 5 minutes ago, toro6 said: Stemmer, Lexus selger bare elbiler nå. Det fins andre hybrider å få kjøpt nye i Norge. Toyota Rav4? Det er vel egentlig bilen NX er basert på. Prøv rav4h+ og så nx 450h+ Poenget, vil ha lexsu... Men ikke el, kan ikke lade bilen? Hatt toyota siden 99, men valgte lexus ux 250h i 2019. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 6. februar Forfatter Del Skrevet 6. februar 13 minutes ago, onkel_jon said: Står jo på nettsiden at det kun gjelder Norge og strengt tatt var tesla først i verden med ren elektrisk. Jepp, Men tesla har alltid været 100% el bil. Det har ikke lexus ?? Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 6. februar Del Skrevet 6. februar (endret) Riktig, før har Lexus solgt elbiler, hybridbiler og rene fossilbiler. Fra og med nå skal de bare selge elbiler. Endret 6. februar av toro6 2 Lenke til kommentar
pakjensen Skrevet 6. februar Del Skrevet 6. februar Kjetil Lura skrev (2 timer siden): De kommer ikke til å selge meg en nyere nx 450H+.... Har en 2022 - 2025 nye bil. Trist, men kan sikker velg andre merker med ladbare hybrider? Sikker feil plass, men min føret new topic😀 Skal være helt ærlig med deg, jeg skjønte ikke helt hva du mente. 1 Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 6. februar Forfatter Del Skrevet 6. februar 5 minutes ago, pakjensen said: Skal være helt ærlig med deg, jeg skjønte ikke helt hva du mente. Kan ikke kjøpe ny nx450h+ hos lexus, kun el biler fra 1.1.2024. Håper du er med nå? 1 Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 6. februar Del Skrevet 6. februar Det vet vi alle. De har bestemt seg for å miste kunder. En merkelig måte å drive forretning på! Du lurer altså ikke på noe rundt det? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 6. februar Forfatter Del Skrevet 6. februar Hehe, tror ikke alle vet det. Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 6. februar Del Skrevet 6. februar Jeg satt å lekte meg med konfigurator for en RX500h, oppdaterte siden, ikke lenger mulig å velge annet en elektrisk. Vel, vil de ikke ha pengene mine så får det være deres problem! 👍😅 Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 6. februar Del Skrevet 6. februar (endret) I denne delen av forumet er nok de fleste klar over det. Sammen med alle Lexus fans i landet. Edit: Har uansett ikke selv råd til noen Lexus, men vinner jeg i lotto kan en LC500 fort være interessant. Endret 6. februar av toro6 Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 6. februar Forfatter Del Skrevet 6. februar (endret) Jepp, for håpe på det.😀 Søkt i forumet på lexus, jeg har ikke? Endret 6. februar av Kjetil Lura Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 6. februar Forfatter Del Skrevet 6. februar Legger meg nå, jobb i morgen, uføre 100%, men har ca 50% jobb. Må ha noe å gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå