Gå til innhold

Facebook Marketplace ikke tilgang lenger

Anbefalte innlegg

• 5 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Jeg har også hatt samme problem som dere alle beskriver, og det er håpløst å få kontakt med Marketplace for å finne løsning. Det har snart gått 1 år siden jeg ble stengt ute, helt ut av det blå - ingen anmerkninger hos noen, og kun ryddige salg med toppscore på alle salgssider, ifølge de som driver sidene. Jeg trodde kanskje det var fordi jeg hadde solgt en del varer, altså hyppig bruk. Men ikke fått avklaring på det. Er fortsatt utestengt 1 år etter. 

Opprettet en ny profil, slik at jeg kunne få tilgang. Det virket i noen uker, så skjedde det samme, helt uten grunn og forvarsel.

Jeg opprettet også et bedriftsabbonnement, for å få kontakt med Meta. De var klar over problemene, men kunne ikke være behjelpelig, da dette var faset ut til egen avdeling "Marketplace". Så det ble med det.

Marketplace har dessverre ingen kontaktpanel foruten trådene som referer til at vi kan anke på en utestengelse, om vi referer til årsaken til utestengelse. Men når du kommer sålangt i hjelpetråden, så finnes det ingen årsak isystemet til at du er utesteng, så derfor kan du heller ikke rapportere - håpløst...

Jeg har prøvd og prøvd og prøvd.. Oppdater oss gjerne om det finnes en vei å gå, eller noen vet hva årsaken er :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...