Erlend0_o Skrevet 5. februar Del Skrevet 5. februar (endret) Har to konsoller (DOL-001) som jeg loddet inn Raspberry Pi Pico og håpet å kjøre Swiss. Men den booter bare til vanlig intro. Har prøvd forskjellige sd-micro kort og fire forskjellige overganger til sd. Både via memory card slot og på undersiden. Vis jeg holder ned på d-pad får jeg vedlagt melding. På SD kort har jeg prøvd både Fat32 og ex-fat med samme feilmelding. Har lagt inn .dol filen fra swiss og kalt den ipl.dol. Ingenting annet på kortet Har noen opplevd dette før? Vis noen i Stavanger området har fått til Picoboot hadde jeg hvert veldig interessert i å låne sd-kort og teste om det kan være at jeg har maks uflaks med overganger, forstår disse ofte lager tull, jeg klarer ikke å rasjonere meg fram til noe annet når jeg klarer å få fram meldingen når jeg holder ned på d-pad Endret 20. februar av Erlend0_o Lenke til kommentar
Erlend0_o Skrevet 20. februar Forfatter Del Skrevet 20. februar Fant løsningen. Det viser seg at Sandisk sine sd micro kort har en beef med Picoboot. Har prøvd forskjellige sd micro men alle var Sandisk. Prøvde med Kingston og all is good in the hood som de sier i Spania. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå