kote Skrevet 4. februar Del Skrevet 4. februar Jeg har slitt lenge med å lese tråder som har mye embeddet innhold fra f.eks. Twitter. Ta denne som et godt eksempel: Når jeg tester det i Chrome, virker det som innlegg lastes inn med rett høyde fra start. Twitter embeds er blanke men størrelsen på posten er rett. I Firefox virker det som innlegg blir forlenget etter hvert som Twitter embeds laster inn. Dette også uten add-ons installert. Vanskelig å identifisere nøyaktig hva som skjer. Resultatet er uansett at jeg blir kastet lenger ned på siden etter hvert som jeg blar nedover siden. (Twitter-postene laster inn ganske tregt, men det er sikkert et urelatert problem) 2 Lenke til kommentar
Brother Ursus Skrevet 4. februar Del Skrevet 4. februar (endret) Jeg har samme problemet. Virker som om det er en Firefox-greie snarere enn en Twitter eller forum-greie. EDIT: Virker som om det kanskje er poster med bilder som får feil høyde. Endret 4. februar av Brother Ursus 1 Lenke til kommentar
ali q Skrevet 4. februar Del Skrevet 4. februar Jeg antok at embeds ville slutte å funke når X krevde at folk var innlogget selv for å lese tweets? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå