Gjest Slettet-ZwZXKsIXQp Skrevet 3. februar Rapporter Del Skrevet 3. februar Hva synes du om årets vinner ? https://www.vg.no/rampelys/musikk/i/APeRrE/mgp-finale-hvem-vil-representere-norge-i-eurovision-2024 Jeg mener det blir altfor sært og norrønt. Hvor er den gode melodien som man kjenner igjen og kan nynne på ? Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 3. februar Rapporter Del Skrevet 3. februar Likte sangen til Gåte veldig godt selv om jeg håpte på Gothminister skulle stikke av med seieren, bare gla det ikke ble KEiiNO igjen Lenke til kommentar
Krig og fred Skrevet 3. februar Rapporter Del Skrevet 3. februar Høres ut som en vinner. Garantert top 3 i en normal verden. Men nå er jo Eurovision et sirkus så……🤷♂️ 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 3. februar Rapporter Del Skrevet 3. februar Gåte er definitivt best av de som prøvde seg i år. Kan godt hende de gjør det bra 👍 Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 3. februar Rapporter Del Skrevet 3. februar (endret) Evil-Duck skrev (9 minutter siden): Likte sangen til Gåte veldig godt selv om jeg håpte på Gothminister skulle stikke av med seieren, bare gla det ikke ble KEiiNO igjen This. Gåte var nr 2 på min liste etter Gothminister. KEiiNO sin låt var det værste de har stilt opp med i MGP. Endret 3. februar av OC-Freak 1 Lenke til kommentar
onkel_jon Skrevet 3. februar Rapporter Del Skrevet 3. februar Syns sangen som vant er ganske kjedelig, kan ikke se for meg den gjøre særlig bra i internasjonale finalen. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 7. februar Rapporter Del Skrevet 7. februar (endret) Jeg liker Gåte, men musikken deres er gjerne ikke sånn som fester seg umiddelbart. Veldig usikker på hvor mange poeng denne låta vil dra inn i et sånt sirkus som ESC. God låt, da. Som vanlig fra denne gjengen. <konspirasjonsteori>NRK har en bevisst strategi med å sende "gode sanger som ikke vinner", slik at vi ikke driter oss helt ut, men slipper kostnadene med å arrangere finale selv </konspirasjonsteori> Endret 7. februar av :utakt Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 7. februar Rapporter Del Skrevet 7. februar Det er en vinnerstrategi å skille seg ut også. 1 Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 7. februar Rapporter Del Skrevet 7. februar Så liker jeg at vi sender etablerte, suksessfulle artister til finalen. Tenk for et show det kunne vært hvis alle gjorde det. Irland kunne stilt med U2, UK kunne sendt avgårde Adele osv. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZwZXKsIXQp Skrevet 7. februar Rapporter Del Skrevet 7. februar Gavekort skrev (8 timer siden): Det er en vinnerstrategi å skille seg ut også. Joda, alle husker «skjeggedama», men ingen husker melodien hennes. Typisk MGP/ESC…… Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 7. februar Rapporter Del Skrevet 7. februar Inspector skrev (2 timer siden): Joda, alle husker «skjeggedama», men ingen husker melodien hennes. Typisk MGP/ESC…… Eller Portugal 2017 Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 9. februar Rapporter Del Skrevet 9. februar Ulveham var ålreit den, men det var jo litt synd at de ikke sparte "Svarteboka" til MGP. Førr ei låt. Duetten med Agnete Kjølsrud er helt suveren. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZwZXKsIXQp Skrevet 13. februar Rapporter Del Skrevet 13. februar Inspector skrev (På 3.2.2024 den 10:08 PM): Hva synes du om årets vinner ? https://www.vg.no/rampelys/musikk/i/APeRrE/mgp-finale-hvem-vil-representere-norge-i-eurovision-2024 Jeg mener det blir altfor sært og norrønt. Hvor er den gode melodien som man kjenner igjen og kan nynne på ? Vinneren i år vil nok bli en flopp, preget av sympatistemmer, politikk og alle andre ting som ikke henger sammen med god musikk. Musikk som er «glemt» i løpet av en ukes tid. Mye mer bekymringsfullt er om Sverige klarer å gjennomføre arrangementet på en sikker måte, midt i området hvor «svinske tilstander» er en realitet. Det er ingen hemmelighet at mange av de svenske gjengmiljøene har sitt opphav i muslimske eller Putin-vennlige land. Selv om myndighetene kjører et massivt sikkerhetsoppbud, vil det alltid være smutthull og muligheter for å ødelegge. Nå kan de nok en gang møte seg selv i døra etter en langvarig og naiv innvandringspolitikk. https://gaffa.no/nyheter/2023/november/aktivister-krever-boikott-av-eurovision-vil-at-israel-skal-utestenges/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå