Alkan Skrevet 4. februar Del Skrevet 4. februar Fælt så hårsåret folk er da? Men tar selvkritikken til meg og beklager for den kommentaren 1 Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 4. februar Del Skrevet 4. februar Få på deg skoene og kom deg på banen, Giroud! 2 Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 4. februar Del Skrevet 4. februar Den er for soft etter min mening. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 4. februar Del Skrevet 4. februar (endret) Liquidkey skrev (2 minutter siden): Den er for soft etter min mening. Really? Ikke nær ball i det hele tatt og setter beinet mellom beina på Havertz. Lett straffe imo. Endret 4. februar av barezell Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. februar Del Skrevet 4. februar Katastrofe! Hva er det de driver med. Bare å gi gullet til Pep med en gang Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 4. februar Del Skrevet 4. februar 38 minutes ago, Liquidkey said: Herregud for et teit mål. Dummeste jeg har sett. Konkurranse her i dag. 1 Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 4. februar Del Skrevet 4. februar Liquidkey skrev (Akkurat nå): Konkurranse her i dag. Haha, ja ass! Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 4. februar Del Skrevet 4. februar Totalt glømt korleis en speler fotball. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 4. februar Del Skrevet 4. februar Den der er rimelig vill. Ekte arsenal med almunia i mål stil 😂 Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 4. februar Del Skrevet 4. februar Så bra, enda en sesong hvor $hitty tar gullet. Woop woop. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 4. februar Del Skrevet 4. februar En kan ikkje gjer slike feil mot Arsenal og forvente poeng iallefall. Då må vi få fleire "gaver". Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 4. februar Del Skrevet 4. februar Whiteshit skrev (1 minutt siden): En kan ikkje gjer slike feil mot Arsenal og forvente poeng iallefall. Då må vi få fleire "gaver". Helt enig. Van Dijk burde bare blåst den ballen opp på tribunen. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 4. februar Del Skrevet 4. februar Kommer til å bli mye Liverpool-possession det siste kvarteret her. Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 4. februar Del Skrevet 4. februar Syns Martinelli burde fått hele kampen i dag, beste jeg har sett fra han på lenge Lenke til kommentar
barezell Skrevet 4. februar Del Skrevet 4. februar Ouff saka skade kan koste mange poeng 😪 Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 4. februar Del Skrevet 4. februar barezell skrev (1 minutt siden): Ouff saka skade kan koste mange poeng 😪 Kan ikke få alt gratis mot Liverpool. 😛 Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 4. februar Del Skrevet 4. februar 28 minutes ago, Slettet-D7I5Gr2 said: Ikke sett så altfor mange arsenal-kamper, men er det kun mot Liverpool de er så ekstremt trege med innkast eller er de det ellers også? Der ser du hvorfor. Kaster de raskt, kaster de feil. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå