Gå til innhold

(Pl) kamptråd- Gameweek 23

Gjest Slettet-D7I5Gr2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
barezell skrev (1 minutt siden):

Helt vilt at det går ann dominere så jææææævlig og fortsatt ende på 1-1. Typisk oss nå. Fryktelig frustrerende, men kan samtidig ikke klage alt for mye spiller jo tidvis vilt bra!

Jepp, mange gode prestasjoner i dag. Håper ikke dette tok knekken på laget.

Lenke til kommentar
barezell skrev (2 minutter siden):

Egentlig vært veldig lite av sånt her. 😊

Er masse sånne i kamptråder, bare å se bakover (dvs i tidligere kamptråder, spesielt i kamper mellom storlagene) og det er også større takhøyde i kamptråder for emosjonelle utspill, noe admins/mods har bekreftet før.

Endret av KANE2009
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Svak svak omgang av Liverpool (mye pga startellever imo) men arsenal er i tillegg meget gode og konsentrert. 

Ufortjent 1-1, but i'll take it! Darwin inn rett etter pausen plz.

Lenke til kommentar
KANE2009 skrev (4 minutter siden):

Er masse sånne i kamptråder, bare å se bakover (dvs i tidligere kamptråder, spesielt i kamper mellom storlagene) og det er også større takhøyde i kamptråder for emosjonelle utspill, noe admins/mods har bekreftet før.

Kanskje jeg ikke har tenkt over det. Mener jeg har vært i de fleste kamptråder siste 5 åra men 😂

VAR/dommer klaging ekskludert selvsagt!

Menmen folk får lire av seg og fremstå hvordan de vil. Fritt internett tross alt!

Lenke til kommentar

Kanskje jeg ikke har tenkt over det. Mener jeg har vært i de fleste kamptråder siste 5 åra men 😂

VAR/dommer klaging ekskludert selvsagt!

Menmen folk får lire av seg og fremstå hvordan de vil. Fritt internett tross alt!

Har nok vært mest i de kamptrådene hvor Liverpool - United spiller men litt banter ser jeg ikke noen grunn til å whine om, spesielt når det er snakk om 1 kommentar 😊

Lenke til kommentar
Slettet-D7I5Gr2 skrev (10 minutter siden):

Svak svak omgang av Liverpool (mye pga startellever imo) men arsenal er i tillegg meget gode og konsentrert. 

Ufortjent 1-1, but i'll take it! Darwin inn rett etter pausen plz.

Har det med å være mye bedre mot oss etter pause. Venter fortsatt på et jota mål eller to. Kommer alltid.

Endret av barezell
Lenke til kommentar

Har det med å være mye bedre mot oss etter pause. Venter fortsatt på en jota mål eller to. Kommer alltid.

Satser på å sette på Darwin etterhvert så han kan sette 5 i stanga og 2 i nettet 🤪

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Ikke sett så altfor mange arsenal-kamper, men er det kun mot Liverpool de er så ekstremt trege med innkast eller er de det ellers også?

Lenke til kommentar
Slettet-D7I5Gr2 skrev (2 minutter siden):

Ikke sett så altfor mange arsenal-kamper, men er det kun mot Liverpool de er så ekstremt trege med innkast eller er de det ellers også?

Generelt. Irritert meg over dette hele sesongen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...