OMyre Skrevet 3. februar Del Skrevet 3. februar Må da være lov. Vi bor i ett demokrati 1 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 3. februar Del Skrevet 3. februar Prøv, det finnes ikke noe enkelt ja eller nei svar uten å vite mer. i verste fall blir tråden låst. 1 Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 3. februar Del Skrevet 3. februar Det er lov. Men hvis du stiller spørsmål, må du ha god filtreringsevne av svarene. 1 Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 3. februar Del Skrevet 3. februar Temaet er sjølvsagt lov å diskutere. Etter råd frå profesjonelle så vil likevel tråder som fokuserer på sjølvskading bli stengt, då ein ikkje ynskjer at forumet skal være ein trigger for destruktivitet. I tillegg er det sjølvsagt ikkje lov å oppfordre til straffbare handlingar. Men ein god diskusjon om temaet som er eigna til å skape forståing og kanskje også hjelp er alltid velkomment. 3 Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 3. februar Del Skrevet 3. februar Vi har ingen spesifikke forumretningslinjer vedrørende anoreksi, selv om jeg kjenner til at andre forum har dette. Forøvrig, viktig å kunne filtrere svar, men det gjelder jo alle uansett hva man spør om i helse. Du vet aldri hva slags kompetanse som er bak svarene du får. Hjernen funker dårligere uten nok mat, så husk at den er ekstra sårbar. Jeg har spiseforstyrrelse selv, prøver å aktivt komme meg ut av dette, og har vært åpen om dette. Husk at det finnes gode hjelpetilbud som ROS, jeg har også hatt stor nytte av Villa Sult. 1 1 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå