OMyre Skrevet 3. februar 2024 Del Skrevet 3. februar 2024 Må da være lov. Vi bor i ett demokrati 1 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 3. februar 2024 Del Skrevet 3. februar 2024 Prøv, det finnes ikke noe enkelt ja eller nei svar uten å vite mer. i verste fall blir tråden låst. 1 Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 3. februar 2024 Del Skrevet 3. februar 2024 Det er lov. Men hvis du stiller spørsmål, må du ha god filtreringsevne av svarene. 1 Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 3. februar 2024 Del Skrevet 3. februar 2024 Temaet er sjølvsagt lov å diskutere. Etter råd frå profesjonelle så vil likevel tråder som fokuserer på sjølvskading bli stengt, då ein ikkje ynskjer at forumet skal være ein trigger for destruktivitet. I tillegg er det sjølvsagt ikkje lov å oppfordre til straffbare handlingar. Men ein god diskusjon om temaet som er eigna til å skape forståing og kanskje også hjelp er alltid velkomment. 3 Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 3. februar 2024 Del Skrevet 3. februar 2024 Vi har ingen spesifikke forumretningslinjer vedrørende anoreksi, selv om jeg kjenner til at andre forum har dette. Forøvrig, viktig å kunne filtrere svar, men det gjelder jo alle uansett hva man spør om i helse. Du vet aldri hva slags kompetanse som er bak svarene du får. Hjernen funker dårligere uten nok mat, så husk at den er ekstra sårbar. Jeg har spiseforstyrrelse selv, prøver å aktivt komme meg ut av dette, og har vært åpen om dette. Husk at det finnes gode hjelpetilbud som ROS, jeg har også hatt stor nytte av Villa Sult. 1 1 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå