kittycat Skrevet 1. februar Rapporter Del Skrevet 1. februar hva gir dere til han i valentines gave? 💞 trenger noen ideer på hva jeg skal kjøpe 🥰 Lenke til kommentar
kittycat Skrevet 1. februar Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. februar ingen som har forslag på hva man kan gi er vel noen her som gir en liten gave på valentines til typen sin Lenke til kommentar
kittycat Skrevet 1. februar Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. februar kittycat skrev (7 timer siden): hva gir dere til han i valentines gave? 💞 trenger noen ideer på hva jeg skal kjøpe 🥰 . Lenke til kommentar
TwoFace Skrevet 1. februar Rapporter Del Skrevet 1. februar (endret) Jeg er mann. Som regel vil vi ikke ha noe annet enn å slippe å bruke penger på fruen, slippe mas, og kanskje én BJ. Vi er ikke så forlangene. Endret 1. februar av TwoFace 4 1 1 Lenke til kommentar
Neffi Skrevet 1. februar Rapporter Del Skrevet 1. februar (endret) Eventuelt, gi han en enveisbillett til Thailand. Da blir han kjempeglad. Endret 1. februar av Neffi Lenke til kommentar
kittycat Skrevet 1. februar Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. februar Neffi skrev (Akkurat nå): Eventuelt, gi han en enveisbilett til Thailand. Da blir han kjempeglad. hvorfor i alle dager skulle jeg det? 1 Lenke til kommentar
Neffi Skrevet 1. februar Rapporter Del Skrevet 1. februar Ja, nei, ikke noe poeng i å gjøre han glad 😄 Lenke til kommentar
kittycat Skrevet 1. februar Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. februar vil helst ha litt mer seriøse svar🙄 Lenke til kommentar
kittycat Skrevet 1. februar Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. februar Neffi skrev (1 minutt siden): Ja, nei, ikke noe poeng i å gjøre han glad 😄 ganske sikker på at det ikke er noe han ønsker seg Lenke til kommentar
Woff Skrevet 1. februar Rapporter Del Skrevet 1. februar Da bør du kanskje angi prisområde? Eller gi han en morgen utenom det vanlige? God frokost på senga, kanskje en liten blomst? Lenke til kommentar
kittycat Skrevet 1. februar Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. februar Woff skrev (1 minutt siden): Da bør du kanskje angi prisområde? Eller gi han en morgen utenom det vanlige? God frokost på senga, kanskje en liten blomst? har ikke helt bestmt meg for noe pris men ca 200- 300kr får ikke gitt han noe frokost på sengen han har dratt på jobb før jeg har stått opp 1 Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 1. februar Rapporter Del Skrevet 1. februar kittycat skrev (8 timer siden): hva gir dere til han i valentines gave? 💞 Det er helt umulig å si. Menn er ikke like. Jeg hater å få overaskelsesgaver fordi om jeg vil ha noe så kjøper jeg det. Så sjangsen er stor for at om jeg ikke har noe, så vil jeg ikke ha det. Spesielt om det er i prissjikte 0-2000kr Eneste er ting på ønskelisten, men det må du jo nesten få fra han. Noe _alle_ menn i forhold (som jeg har snakket med) setter pris på, er litt action med kjæresten. Gjerne at du tar insj, med sexy klær (eller hva han liker) og så gir han og deg selv en deilig kveld. Så en avslappende resten av kvelden på sofaen med og at han får velge film/serie. Evt hva annet han liker å gjøre som dere ikke gjør så ofte. 1 Lenke til kommentar
Neffi Skrevet 1. februar Rapporter Del Skrevet 1. februar Kanskje en enveisbillett til filippinene, i stedet? Lenke til kommentar
kittycat Skrevet 1. februar Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. februar det jeg lurte på hva egentlig hva er det dere jenter pleier å kjøpe til han i valentines gave? eller har tenkt å kjøpe til han i år 🙃 Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 1. februar Rapporter Del Skrevet 1. februar kittycat skrev (2 minutter siden): hva er det dere jenter pleier å kjøpe til han i valentines gave? eller har tenkt å kjøpe til han i år 🙃 https://forum.kvinneguiden.no/ Lenke til kommentar
kittycat Skrevet 1. februar Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. februar Neffi skrev (1 minutt siden): Kanskje en enveisbillett til filippinene, i stedet? reis selv du. jeg skjønner ikke hvorfor du maser om at jeg liksom skulle sende bort min forlovde 4 Lenke til kommentar
Neffi Skrevet 1. februar Rapporter Del Skrevet 1. februar kittycat skrev (Akkurat nå): reis selv du. jeg skjønner ikke hvorfor du maser om at jeg liksom skulle sende bort min forlovde Jeg bare testa om du har humor Lenke til kommentar
Woff Skrevet 1. februar Rapporter Del Skrevet 1. februar kittycat skrev (15 minutter siden): han har dratt på jobb før jeg har stått opp Du må altså gjøre en liten egeninnsats her, stå opp den ene dagen tidlig nok?? Han er vel verdt det? 🙂 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg