Spillredaksjonen Skrevet 31. januar Del Skrevet 31. januar Hideo Kojima lager åndelig oppfølger til Metal Gear – heter kanskje Physint Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
pakjensen Skrevet 31. januar Del Skrevet 31. januar Ser frem til dette om det klarer å slukke MGS-tørsten min, MGS har vært en av favoritt franchisen min siden MGS på PS1. Håper dette blir bra 🙈 Lenke til kommentar
Griffus Skrevet 1. februar Del Skrevet 1. februar Ok, dette er nå det spillet jeg er mest hypet på av alt. Lenke til kommentar
MomentousMomentum Skrevet 2. februar Del Skrevet 2. februar Jada, dette er gladnyheter. Men det var helt idiotisk å annonsere det på denne måten, før DS2 er ute engang. Lenke til kommentar
Allostasis Skrevet 2. februar Del Skrevet 2. februar Metal Gear Solid 2 var magisk, men fyren lager alt for mye sære greier. Lenke til kommentar
K2D Skrevet 3. februar Del Skrevet 3. februar Allostasis skrev (10 timer siden): Metal Gear Solid 2 var magisk, men fyren lager alt for mye sære greier. Tar 'sært' framfor 95% av alt det andre på markedet - når som helst. 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå