eUnaas Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Er det mulig å fjerne alle oppdateringer som er gjort? og få windows tilbake slik den var da jeg instalerte det... ?! Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Tja, er vel svaret. Kommer an på. Kjører du ME/XP med System Restore Point fra det tidspunktet du installerte, så går det vel bra. Ellers kommer det an på hva du har installert av updates. Noen kan, og noen kan ikke avinstalleres. Sjekk Add/Remove i Control Panel for hva du kan avinstallere. Lenke til kommentar
knutby Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Boot fra xp cden og kjør reparer. Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Det enkleste og beste alternativ er å formatere og legge inn OS på nytt. Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Boot fra xp cden og kjør reparer. Er du sikker? Kan ikke huske at jeg måtte reinstallere nyeste IE, DirectX osv. etter den ene gangen jeg kjørte denne. Er riktig nok en stund siden, men likevel... Lenke til kommentar
knutby Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Ellers så kan du jo bare installere oppå den gamle. Det er ikke så ille som det høres ut som.. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 De aller fleste updatene legger seg i Add/Remove programs i kontrollpanelet. Hvertfall i Win XP. Kan avinstalleres direkte derfra. Se helt nederst i lista, alle som heter Windows XP <et langt tall> Hotfix er updates. Lenke til kommentar
zhitler Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Kan man fjerne all updates unntatt den siste fra add/remove.. Eller blir det kræsj da..hehe Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Feilpostet Trådstarter har forøvrig spec i sig, og skal få litt tid på seg til å fjerne det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg