2mtr mann Skrevet 28. januar Del Skrevet 28. januar Jeg tenner veldig på godt voksne kvinner 🤤 noen som har det på samme måte? Er selv 36. Lenke til kommentar
2mtr mann Skrevet 28. januar Forfatter Del Skrevet 28. januar Noen som har erfaringer og dele?🙃 Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 28. januar Del Skrevet 28. januar 2mtr mann skrev (12 minutter siden): Noen som har erfaringer og dele?🙃 Dårlig med erfaring med damer I den aldersgruppen gitt. Nærmeste jeg kommer er en trekant med ei på 46 år (tror jeg hun var) og ei i begynnelsen av tjueårene, når jeg selv var i tjueårene. Har stort sett holdt meg innenfor en radios på 10 +/- (åltså 10 år eldre eller yngre) hele livet. Men hver sin smak tenker jeg 1 Lenke til kommentar
2mtr mann Skrevet 28. januar Forfatter Del Skrevet 28. januar Eldste for meg er vel 52 tror jeg 🙃 da var jeg 19 Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 28. januar Del Skrevet 28. januar 2mtr mann skrev (1 time siden): Eldste for meg er vel 52 tror jeg 🙃 da var jeg 19 Eldre damer har ofte erfaring ,og vet hva de gjør Var en ganske artig erfaring å kunne sammenligne ungjenta med den modne kvinnen 😏 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå