2mtr mann Skrevet 28. januar 2024 Del Skrevet 28. januar 2024 Jeg tenner veldig på godt voksne kvinner 🤤 noen som har det på samme måte? Er selv 36. Lenke til kommentar
2mtr mann Skrevet 28. januar 2024 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2024 Noen som har erfaringer og dele?🙃 Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 28. januar 2024 Del Skrevet 28. januar 2024 2mtr mann skrev (12 minutter siden): Noen som har erfaringer og dele?🙃 Dårlig med erfaring med damer I den aldersgruppen gitt. Nærmeste jeg kommer er en trekant med ei på 46 år (tror jeg hun var) og ei i begynnelsen av tjueårene, når jeg selv var i tjueårene. Har stort sett holdt meg innenfor en radios på 10 +/- (åltså 10 år eldre eller yngre) hele livet. Men hver sin smak tenker jeg 1 Lenke til kommentar
2mtr mann Skrevet 28. januar 2024 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2024 Eldste for meg er vel 52 tror jeg 🙃 da var jeg 19 Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 28. januar 2024 Del Skrevet 28. januar 2024 2mtr mann skrev (1 time siden): Eldste for meg er vel 52 tror jeg 🙃 da var jeg 19 Eldre damer har ofte erfaring ,og vet hva de gjør Var en ganske artig erfaring å kunne sammenligne ungjenta med den modne kvinnen 😏 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå