knopflerbruce Skrevet 31. januar Del Skrevet 31. januar lada1 skrev (17 timer siden): Men så langt som jeg forstår, så fikk Solberg-regjeringen i gang justering av skolesystemet som er mye spekket med profesjons-forsvarere. Høyre var vel ikke det partiet som strittet mest imot. Det er forøvrig fint at AP-regjeringen ser ut til å følge opp. Skolesystemet kan bli under sterk forandring. Jeg tror at utdannelse kommer til å bli mye mer fleksibelt og optimalisert i 10-åra fremover. Jeg har en visjon om at enhver kan få oppdatert sitt "kompetanse-sertifikat" når som helst og Internet vil bli brukt mest mulig, men det kan ikke erstatte alt innen utdannelse. Her er forøvrig en smak av "min" framtid: https://www.houseofmath.com/ Dette kan erstatte *mye* gammeldags undervisning - men altså ikke alt. Det er egentlig latterlig å samle en skole-klasse av like gamle barn og så kjøre samme løpet for alle. Poenget du tar til sist ville du fått vesentlig mer gehør for i Venstre enn i Høyre. Blant annet fordi det er såpass fremoverrettet og nytenkende som det er. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå