Lyncs Skrevet 26. januar Del Skrevet 26. januar Etter at mobilen min oppdaterte seg, finner jeg ikke lenger siden der man kan se hva varselet gjaldt. Jeg finner en side som heter varsellogg men der finner jeg bare noen meldinger og ikke hvs de utallige varsellydene gjelder slik som før. Hva kan jeg gjøre med det? Lenke til kommentar
Lyncs Skrevet 26. januar Forfatter Del Skrevet 26. januar ketthors skrev (2 timer siden): Hvilken mobil? Galaxy A33 Lenke til kommentar
mandela Skrevet 28. januar Del Skrevet 28. januar Hvis du har Varsellogg-funksjonen slått på vil alle varsler som har tidligere blitt vist i varselspanelet vises der. Det gjelder ikke såkalte toasts som er forbigående små tekstbobler nederst på skjermen eller sprettoppvinduer fra apper. Lenke til kommentar
Lyncs Skrevet 28. januar Forfatter Del Skrevet 28. januar mandela skrev (2 timer siden): Hvis du har Varsellogg-funksjonen slått på vil alle varsler som har tidligere blitt vist i varselspanelet vises der. Det gjelder ikke såkalte toasts som er forbigående små tekstbobler nederst på skjermen eller sprettoppvinduer fra apper. Hvordan blir jeg kvitt denslags varsler? Lenke til kommentar
mandela Skrevet 28. januar Del Skrevet 28. januar Hva er ditt nåværende problem og hva ønsker du å oppnå? Skjønner ikke helt hva du mener. Du kan se hvilke apper som sendte deg varsel i Varselsinnstillinger > Nyeste, derfra kan du slå av eller justere varslene for ønskede apper, stort sett (begrensninger for systemapper) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå