plankeby Skrevet 26. januar Del Skrevet 26. januar (endret) Hva er kjøretøyet Tesla. Den som familier kjører, med fire hjul, seter foran og baksete. Jeg trodde det var en bil. Media omtaler den ikke som bil. Veldig ofte leser jeg avisartikler om Tesla. I dag notis om at en Tesla skled i en bakke. Andre eksempler: Tesla krasjet... Påkjørt av Tesla... Fikk ikke startet sin Tesla. Forøvrig er det jo totalt irrelevant om det var en Toyota eller BMW som skled i en bakke, ikke ville starte osv. Da står det kun bil fikk startvansker, bil skled i bakke. Osv. Hver gang en Tesla er involvert brukes ikke ordet bil. Dumme meg, trodde Tesla var en bil. Endret 26. januar av plankeby Lenke til kommentar
KriZZ Skrevet 26. januar Del Skrevet 26. januar «Tesla» gir klikk og dermed reklameinntekter Lenke til kommentar
Deechon Skrevet 26. januar Del Skrevet 26. januar Tesla er en IT leverandør som leverer datamaskiner på fire hjul, også kjent som elbiler. Tror det holder for de fleste, men ja. Er enig i at mange medier bruker navnet som klikkbait. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå