kittycat Skrevet 26. januar Del Skrevet 26. januar nettbutikker\klesbutikker er det noen som vet hvor man kan kjøpe klær i store str? som ikke koster så alt for mye helst samme pris katogori som cubus jeg bruker ca str 50 og trenger en god del nye klær siden jeg har gått den en del i vekt å da har jeg ikke så mye penger på å kjøpe klær har ikke så god økonomi fra før av det jeg ser først og fremst etter et fragerike topper med lange armer til 200kr per topp 😀👚 Lenke til kommentar
Nepa Skrevet 26. januar Del Skrevet 26. januar Noen mener at Cubus ikke er en butikk med brukendes voksenklær (for billige?), men i nettbutikken og kanskje ellers også har de topper i XL, 2XL og 3XL. https://cubus.com/no/p/langermet-topp-i-bomull-lys-bla-t-skjorter--singlets-longsleeves-dameklar/7358998_F500 (forutsatt at du er dame. Misgendering er visst dyrt nå for tida.) KappAhl har avdelingen XLNT (Excellent) med store størrelser. Lenke til kommentar
kittycat Skrevet 26. januar Forfatter Del Skrevet 26. januar jeg syns cubus hadde mye fint før men er utolig nøytrale kjedelige syns jeg kapphal hadde også finere klær før men dem har blitt så kjedelige. lite farger\nøytrale Lenke til kommentar
Nepa Skrevet 26. januar Del Skrevet 26. januar kittycat skrev (1 time siden): jeg syns cubus hadde mye fint før men er utolig nøytrale kjedelige syns jeg Da må du nok over på butikker som Zizzi, som kanskje er litt dyrere (har ikke detaljkunnskap der). Er mulig å sette på en dekorasjon av garnbånd (yarn rope), som er enkelt å tvinne selv. Hvis plagget kun er kjedelig. Lenke til kommentar
kittycat Skrevet 26. januar Forfatter Del Skrevet 26. januar Er jo andre butikker en zizzi som har strore str til grei pris Jeg har sett flere sånn tråder med lange lister på store str men jeg finner det ikke igjen Lenke til kommentar
kittycat Skrevet 27. januar Forfatter Del Skrevet 27. januar kittycat skrev (14 timer siden): Er jo andre butikker en zizzi som har strore str til grei pris Jeg har sett flere sånn tråder med lange lister på store str men jeg finner det ikke igjen . Lenke til kommentar
kittycat Skrevet 28. januar Forfatter Del Skrevet 28. januar er det noen som har noen bra forslag på nettsider hvor man finner noe bra nå i store str? jeg var igjennom hele nordby i går å fant ingne ting var så kjedelige klær:( jeg har ca 1000 kr jeg har satt av på klær og det er ikke mye når jeg trenger nesten en hel garderobe som jeg skrev lenger oppe så har jeg gått ned en del i vekt nest 30 kilo så da trenger jeg en del nye klær er nesten ikke noe som passer lenger 🫠 hadde egetlig håpet på å få en del i jul\bursdag men det fikk jeg dessverre ikke så da må jeg ta det selv før buksa går helt ned på knærne 🤣 Lenke til kommentar
Iterion Skrevet 28. januar Del Skrevet 28. januar Du nevnte topper, så regner med at du er ute etter kvinneklær Har du sjekka ut Zalando f.eks? Evt Zara kanskje? Lenke til kommentar
kittycat Skrevet 28. januar Forfatter Del Skrevet 28. januar Iterion skrev (36 minutter siden): Du nevnte topper, så regner med at du er ute etter kvinneklær Har du sjekka ut Zalando f.eks? Evt Zara kanskje? ser ikke ut som zara har min str Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 28. januar Del Skrevet 28. januar (endret) Hva tilsvarer størrelse 50? 5XL? Endret 28. januar av Gaea Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 28. januar Del Skrevet 28. januar (endret) Jeg ville sjekket ut kategorien Evoked Vila hos Vila. Generelt sett har Vila veldig fine klær, og billige klær. https://www.vila.com/no-no/evoked-vila/?start=36&sz=12 Fikk ikke til å linke direkte til toppene, men bare klikk deg dit. Endret 28. januar av Gaea Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 28. januar Del Skrevet 28. januar Curvii virker også som en aktuell butikk, men har ikke kjentskap til den butikken selv. Generelt sett har jeg lite erfaring med store størrelser da jeg bruker stort sett XS selv, og da har mer erfaring med butikker som fører klær i den størrelsen. Vi anbefale deg å søke etter "curvy" for å finne klær i store størrelser. Lenke til kommentar
Gufi Skrevet 28. januar Del Skrevet 28. januar (endret) Cellbes har både dame-og herreklær i store størrelser og rimelige priser.Fargerike klær(rødt, blått,grønt, osv.) har de også (har tatt en titt på nettet, mange fine klesplagg). https://www.cellbes.no/dame/plus-size#619818-0003 Endret 28. januar av Gufi Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 28. januar Del Skrevet 28. januar https://www.ellos.no/dame/plus-curves/topper-singleter/topper Velg str 50, og trykk "sorter fra laveste pris". Var noen der jeg synes var veldig fine Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 28. januar Del Skrevet 28. januar (endret) Bonprix Er du ny hos oss? Få 20 % rabatt med koden «HELLO» i kassen Bubbleroom Lager157 er veldig billig, men usikkert om utvalget appellerer. H&M Endret 28. januar av ^fmj Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 28. januar Del Skrevet 28. januar Gaea skrev (38 minutter siden): Hva tilsvarer størrelse 50? 5XL? 50 er XL. Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 28. januar Del Skrevet 28. januar ^fmj skrev (8 minutter siden): 50 er XL. 40 er L, så da virker det usannsynlig at 50 er XL, men varierer så utrolig mye fra butikk til butikk men det gjør det jo ikke enklere for folk at størrelse 50 ikke engang tilsvarer 50 i alle butikker. Djesys, hadde vært så mye enklere for alle om én størrelse faktisk er lik i alle butikker, men vanity sizing et jo en greie osv Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 28. januar Del Skrevet 28. januar Gaea skrev (7 minutter siden): 40 er L, så da virker det usannsynlig at 50 er XL, men varierer så utrolig mye fra butikk til butikk men det gjør det jo ikke enklere for folk at størrelse 50 ikke engang tilsvarer 50 i alle butikker. Djesys, hadde vært så mye enklere for alle om én størrelse faktisk er lik i alle butikker, men vanity sizing et jo en greie osv Hvilken tabell har 40 som L? 40 har jeg alltid sett som M, enten 38-40 eller 40-42. Lindex har f. eks. 40-42 som medium. Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 28. januar Del Skrevet 28. januar ^fmj skrev (14 minutter siden): Hvilken tabell har 40 som L? 40 har jeg alltid sett som M, enten 38-40 eller 40-42. Lindex har f. eks. 40-42 som medium. Match f.eks. Poenget med at jeg spurte forresten om hva det tilsvarte, var for å forsøke å gi TS et tips til søk på størrelse utover str nevnt i tall. Det kan kanskje gjøre jakten på de rette klærne lettere. For å være helt sikker burde TS ta mål av kroppen. Men siden jeg også har lest TS i en annen tråd er langt på vei gravid nå, så blir jeg litt hmmm, er det tenkt at disse klærne skal passe nå eller etter fødsel? Og det er vel en sjanse for at TS har planer om å gå ytterligere ned i vekt? Her er det mye å ta hensyn til, vil anbefale bevisst valg av materiale, kanskje noe med god stretch i, slik at det kan brukes under og etter graviditet og etter en evt vektnedgang for å unngå å kjøpe så mye klær, siden hun har så stramt budsjett på klær. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå