ProphetSe7en Skrevet 26. januar Del Skrevet 26. januar Får ikke opp noe alternativ for VoLTE-anrop på telefonen. Galaxy S23 med Talkmore. Noen tips til feilsøking? Lenke til kommentar
Komplett ubrukelig Skrevet 26. januar Del Skrevet 26. januar Er det noe valg lenger da? Hva står på skjermen når du snakker med folk? Hos meg står det hd+ eller noke slikt Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 26. januar Forfatter Del Skrevet 26. januar Sjeldent jeg ser på skjermen når jeg snakker med noen, men skal sjekke det neste gang 😅 Lenke til kommentar
Janvik Skrevet 26. januar Del Skrevet 26. januar Valgmuligheten ble fjernet av Samsung i en oppdatering for en stund siden, enkel test gjøres slik: Skru av WiFi, se at 4G/5G data er indikert. Ring ut, følg med på indikasjon. Fortsatt 4G/5G = volte aktiv Ingen data = GSM fallback og volte ikke aktiv Lenke til kommentar
NorsknRev Skrevet 27. januar Del Skrevet 27. januar Ring ut, oppkobling etter to sek = volte er på. Lenke til kommentar
NorsknRev Skrevet 29. januar Del Skrevet 29. januar Kan også legge til at VoLTE har kommet og gått i menyene mine. Tipper at dette er basert på en mismatch mellom telefon og operatør, som regel har valget kommet tilbake etter en stund. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 7. februar Del Skrevet 7. februar (endret) Samsung har fjernet valget for volte i Norden på Android 14, både bryteren for av og på (volte er alltid på), og ikonet i statuslinja. De har også fjernet nettmodusvalg som 3G/2G, bare 3G og bare 2G, nå er det auto 5G og auto 4G, samt varianter uten 2G (fjernet av sikkerhetsgrunner) som er tilgjengelig. HD+ i anropsvinduet betyr at volte kodek EVS brukes, HD ikonet brukes for wideband AMR. Endret 8. februar av mandela 1 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå