Gjest 3ec9a...675 Skrevet 26. januar Del Skrevet 26. januar Jeg er avhengig av inntekt ved siden av studiene så om jeg kombinerer studier, jobb og egen bedrift vil det går utover karakterene, men hvordan ser arbeidsgivere på karakterer ol de skyldes noe annet relevant? Er det best å nerde bøker og få B eller større en bedrift og få C? Anonymous poster hash: 3ec9a...675 Lenke til kommentar
Gjest 3ec9a...675 Skrevet 26. januar Del Skrevet 26. januar Starte** Anonymous poster hash: 3ec9a...675 Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 26. januar Del Skrevet 26. januar Kjem heilt ann på, og då særleg kva fagfelt du studerer og kva slag firma du vil starte. For veldig mange arbeidsgivarar så vil ikkje forskjellem mellom B og C være det viktigaste med mindre ein ellers står heilt likt med ein annan søkar. Det som i mange bransjer er største hinderet i å få seg jobb innafor det du har utdanna deg i er at ein etterspørr arbeidserfaring. Det er likevel også bransjar der karakterane blir svært viktige, særleg om ein vil ha dei beste jobbane. Personleg så ville nok eg starta firma dersom einaste konsekvensen for studiane er at du går frå å ha karakter litt over snittet til karakterar på snittet. Særleg når du har bytta jobb nokre gongar så blir karakterane ofte lite viktige, det arbeidsgivarane er ute etter er nokon som har bestått grad og gode referansar frå andre arbeidsplassar. Men om det er fare for at går ned til D eller lavare i snitt så ville eg fokusert meir på studiane for å få holde deg på snittkarakter. Dei fleste arbeidsgivarar vil ikkje være spesielt interessert i kva unskuldningar du har for karakterane du har fått. Så du kan ikkje rekne med å vise til at du har starta firma og med det få forståing for at du har lågare karakterar enn du meiner du kunne ha hatt om du hadde fullt fokus på studiane. Gevinsten med å ha starta firma er at du kan vise til relevant arbeidserfaring, noko som er meir enn dei fleste av dine medstudentar kan skilte med slik at du rett etter studiane blir meir attraktiv. 1 Lenke til kommentar
ps5 Skrevet 27. januar Del Skrevet 27. januar 22 hours ago, Guest 3ec9a...675 said: Jeg er avhengig av inntekt ved siden av studiene så om jeg kombinerer studier, jobb og egen bedrift vil det går utover karakterene, men hvordan ser arbeidsgivere på karakterer ol de skyldes noe annet relevant? Er det best å nerde bøker og få B eller større en bedrift og få C? Anonymous poster hash: 3ec9a...675 Jeg er redd du har snudd problemet litt på hodet. Hvis jeg antar du er ung og ikke har ansvar for familie har du i praksis 16 timer tilgjengelig 7 dager per uke. Dermed vil ikke "egen bedrift" gå utover karakterer men kun din fritid - så da blir det ren prioritering. Men problemet er snarere - hvem skal betale for dine tjenester? Det er ingen automatikk i det å ha en bedrift og at noen faktisk betaler - så her bør planen være veldig konkret. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå