Aviene Skrevet 26. januar Del Skrevet 26. januar (endret) Det er sikkert kjempeenkelt, bare jeg som ikke klart å finne ut av det. Men hvordan får jeg lagt til profilbilde? Endret 26. januar av Aviene Løst - på en måte Lenke til kommentar
trikola Skrevet 26. januar Del Skrevet 26. januar (endret) Gå til din profil og klikk på symbolet. Slik er det i alle fall for meg som allerede har et bilde og vil endre det. Endret 26. januar av trikola 1 Lenke til kommentar
Aviene Skrevet 26. januar Forfatter Del Skrevet 26. januar (endret) trikola skrev (7 minutter siden): Gå til din profil og klikk på symbolet. Slik er det i alle fall for meg som allerede har et bilde og vil endre det. Åja, jeg har ikke noe slikt symbol der jeg. Det forklarer jo hvorfor jeg ikke finner ut av det! Takk. Endret 26. januar av Aviene Lenke til kommentar
trikola Skrevet 26. januar Del Skrevet 26. januar Kanskje du må ha noe ansiennitet først; vært her en stund? 3 Lenke til kommentar
Aviene Skrevet 26. januar Forfatter Del Skrevet 26. januar trikola skrev (9 minutter siden): Kanskje du må ha noe ansiennitet først; vært her en stund? Det er nok mulig. Lenke til kommentar
Gargantua Skrevet 26. januar Del Skrevet 26. januar (endret) Du må ha vært medlem i X antall dager for å få lov til å legge inn profilbilde. Det er forvirrende, siden det ikke står noe sted. Endret 26. januar av Gargantua Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 26. januar Del Skrevet 26. januar Du må være medlem i en uke - er et tiltak for å forebygge spam fra spambots. Gjelder også sending av PM, av samme årsak. Du får mer tilgang etter en uke TS 4 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 28. februar Del Skrevet 28. februar Er det mulig og få sånn signatur her også ? på Bilforumet har jeg "Den viktigste livsvisdom må vi oppdage med våre egne øyne" (Nansen) Lenke til kommentar
Aviene Skrevet 28. februar Forfatter Del Skrevet 28. februar Maskinfører skrev (14 minutter siden): Er det mulig og få sånn signatur her også ? på Bilforumet har jeg "Den viktigste livsvisdom må vi oppdage med våre egne øyne" (Nansen) Du burde lage en egen tråd med overskrift om det er mulig å få til signatur. Da er det større sjanse for at du får svar. @Gaea, pling. Bare sånn at du er klar over spørsmålet. 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 28. februar Del Skrevet 28. februar Aviene skrev (Akkurat nå): Du burde lage en egen tråd med overskrift om det er mulig å få til signatur. Da er det større sjanse for at du får svar. @Gaea, pling. Bare sånn at du er klar over spørsmålet. Ja det får gå som det går det finnes sikkert flere forumet om jeg blir kastet ut pga spørsmålet 😉 1 Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 29. februar Del Skrevet 29. februar Signaturer ble skrudd av for veldig mange år siden. 2 Lenke til kommentar
Aviene Skrevet 29. februar Forfatter Del Skrevet 29. februar (endret) Uderzo skrev (33 minutter siden): Signaturer ble skrudd av for veldig mange år siden. Hvorfor ble det gjort? Nysgjerrig bare. Endret 29. februar av Aviene 2 Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 29. februar Del Skrevet 29. februar Jeg tror nesten vi må tilbake til hw.no dagene sist gang signaturer ble brukt, det er tilhører en fordums tid Jeg tror det ble skrudd av den gangen for å unngå mer scrolling enn nødvendig, og i gamle dager så brukte folk å ha hw specs og slikt der, det var nødvendig med masse regler og slikt for at ikke mesteparten av en side besto av signaturer😅. Folk flest skrudde av visningen uansett så det er ikke mye poeng å ha det på. 1 Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 29. februar Del Skrevet 29. februar Uderzo skrev (2 minutter siden): Jeg tror nesten vi må tilbake til hw.no dagene sist gang signaturer ble brukt, det er tilhører en fordums tid Jeg vet signaturer ble i alle fall ble brukt fram til 2018-2019, jeg husker nemlig i hodet hva Buffy hadde som signatur: "Everyone is entitled to their own opinions" som jeg syntes var veldig treffende på et forum. Men ja nå er det skrudd av. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 29. februar Del Skrevet 29. februar (endret) Jeg tviler ikke på husken din så ja, det stemmer nok 😛 Jeg tror jeg allerede rundt 2006 skrudde av visningen, så jeg har ikke fulgt godt nok med når det faktisk ble skrudd av 😅 Endret 29. februar av Uderzo Lenke til kommentar
Aviene Skrevet 29. februar Forfatter Del Skrevet 29. februar Åja, jeg trodde dette var et ganske nytt forum. Men da har Egmont skapt en rekke forskjellige forum samtidig. Jaja, blir sikkert en del flere reklamekroner enn å ha ett stort forum. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 29. februar Del Skrevet 29. februar (endret) Jeg mener å huske at forumet er fra 1999. Det har hatt en lang historie, flere eiere og flere ulike profiler og sammensetninger. Egmont er en veldig fersk eier for å si det slik Endret 29. februar av Uderzo 1 Lenke til kommentar
Pop Skrevet 29. februar Del Skrevet 29. februar 6 minutes ago, Uderzo said: Jeg mener å huske at forumet er fra 1999. Det har hatt en lang historie, flere eiere og flere ulike profiler og sammensetninger. Egmont er en veldig fersk eier for å si det slik Kan nok stemme, det var nok rundt da jeg begynte å henge her. Og ja, det kunne nok fort være en side med mest signatur-info, da hvert innlegg kunne være en linje, mens signaturen var 10. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå