Spillredaksjonen Skrevet 26. januar Del Skrevet 26. januar Horizon Forbidden West til PC i mars PlayStation har avslørt PC-eksklusiv funksjonalitet. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Gjest Slettet-23ll7q82UE Skrevet 26. januar Del Skrevet 26. januar Har startet nedtellingen alt! Får bare begynne på en ny runde med Zero Dawn og varme opp i tiden fremover !! Lenke til kommentar
Randalf the Black Skrevet 26. januar Del Skrevet 26. januar (endret) Høres bra ut! Likte Zero Dawn veldig godt men var uaktuelt å kjøpe en konsoll bare for å spille oppfølgeren. Endret 26. januar av Randalf the Black Lenke til kommentar
Baljepiraten Skrevet 26. januar Del Skrevet 26. januar Visuelt sett et utrolig flott spill, men det var rett og slett kjedelig å spille syntes jeg. Veldig dårlig lootsystem, lite givende kamper, dårlige designvalg i menyer og en veldig generisk historie ødela mye for meg. Akkurat som med spill nr én. Veldig synd syntes jeg for Decimaengine er en av de mest veldreide og beste game enginene som finnes der ute. Flere utviklere burde bruke den! Lenke til kommentar
Fleskelars Skrevet 26. januar Del Skrevet 26. januar Jeg også må skryte av denne spillmotoren utviklerene bruker her , jeg gjorde det også med eneren . Lite tull og utrolig lettstelt selv med maks grafikk . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå