Gaea Skrevet 26. januar Del Skrevet 26. januar 1. Du er gravid, du skal ikke håndtere katteavføring grunnet risiko for barnet. Partner eller andre må håndtere kattedoen. 2. Du kommer ikke utenom å skifte kattesand x 2 i uka. Sånn er det å ha katt. Vi bruker dette merket https://nettdyret.no/ever-clean-kattesand-extra/cat-p/c/p1500086543 Med katten i husstanden vår. Anbefales på det sterkeste. Lenke til kommentar
kittycat Skrevet 26. januar Forfatter Del Skrevet 26. januar Jeg får vel prøve å finne ut av det selv 🙈😹 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. januar Del Skrevet 26. januar Gaea skrev (2 timer siden): 1. Du er gravid, du skal ikke håndtere katteavføring grunnet risiko for barnet. Partner eller andre må håndtere kattedoen. 2. Du kommer ikke utenom å skifte kattesand x 2 i uka. Sånn er det å ha katt. Vi bruker dette merket https://nettdyret.no/ever-clean-kattesand-extra/cat-p/c/p1500086543 Med katten i husstanden vår. Anbefales på det sterkeste. Veldig enig i med denne sanden, den er kjempe bra! Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 26. januar Del Skrevet 26. januar Enig, jeg sverger til Ever Clean. Lenke til kommentar
itgrevelin Skrevet 26. januar Del Skrevet 26. januar La de drite og pisse ute i bedene til naboene 😆 1 Lenke til kommentar
Woff Skrevet 26. januar Del Skrevet 26. januar Mine to katter er da vel-oppdragende nok til å gjøre fra seg i konas blomsterbed.. Eller i den nye snøen som har kommet.. Det er fordelen med å bo her jeg gjør med katteluke de 'styrer' selv med chip. Lenke til kommentar
kittycat Skrevet 26. januar Forfatter Del Skrevet 26. januar itgrevelin skrev (9 minutter siden): La de drite og pisse ute i bedene til naboene 😆 man kan ikke bare slippe en katt ut som ikke er ut katt da blir den bare borte min katt er en veldig redd katt fra før av siden den hadde det ikke noe bra der hvor den bodde før hos forige eiger dem hadde hunder og katter som plagde hedde, klort sår på øye hennes som ikke blir noe bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå