Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. februar Del Skrevet 27. februar 5 mål av Haaland... Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 27. februar Del Skrevet 27. februar 4 assists av De Bruyne. Lol, snakk om two man team. 😛 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. februar Del Skrevet 28. februar For noen gøyale kvartfinaler! Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 28. februar Del Skrevet 28. februar (endret) For noen brødhuer som trekker neste runde før nåværende er ferdigspilt! Dette provoserer meg faktisk. Endret 28. februar av Golf'ern Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 28. februar Del Skrevet 28. februar Golf'ern skrev (23 minutter siden): For noen brødhuer som trekker neste runde før nåværende er ferdigspilt! Dette provoserer meg faktisk. Hvorfor det? Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 28. februar Del Skrevet 28. februar Cappo skrev (7 minutter siden): Hvorfor det? Hvis feks ett litt svakere lag vet de møter City borte i neste kamp før de spiller må jo dette gjøre noe med motivasjonen. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 28. februar Del Skrevet 28. februar Golf'ern skrev (4 minutter siden): Hvis feks ett litt svakere lag vet de møter City borte i neste kamp før de spiller må jo dette gjøre noe med motivasjonen. Så du mener lag kan finne på å bare gi opp og ikke gidde prøve å vinne? Hørtes fryktelig merkelig ut. Ryker du ut så ryker du ut. Er jo ikke noen loser bracket du kan spekulere i her. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 28. februar Del Skrevet 28. februar Cappo skrev (3 minutter siden): Så du mener lag kan finne på å bare gi opp og ikke gidde prøve å vinne? Hørtes fryktelig merkelig ut. Ryker du ut så ryker du ut. Er jo ikke noen loser bracket du kan spekulere i her. Nei men jeg skjønner ikke poenget anyway.. handler litt om spenning også... syns det er feil. Lenke til kommentar
Alkan Skrevet 28. februar Del Skrevet 28. februar 5 minutes ago, Slettet-D7I5Gr2 said: Koumas! Kommende storstjerne? Lenke til kommentar
Alkan Skrevet 28. februar Del Skrevet 28. februar 1 minute ago, Golf'ern said: Nei men jeg skjønner ikke poenget anyway.. handler litt om spenning også... syns det er feil. Er enig med deg. Hvorfor gjør de det? Helt unødvendig. 1 Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 28. februar Del Skrevet 28. februar Golf'ern skrev (3 minutter siden): Nei men jeg skjønner ikke poenget anyway.. handler litt om spenning også... syns det er feil. Er helt enig i at det er ganske meningsløst å trekke det så tidlig. 1 Lenke til kommentar
Alkan Skrevet 28. februar Del Skrevet 28. februar DANS DANS OPPÅ BORDET!! fy faen så sjukt Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 28. februar Del Skrevet 28. februar Haha! Hva faen er den avslutningen? Han bare kjipper den over som om han ikke har gjort annet hele sitt liv. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 28. februar Del Skrevet 28. februar Hva sjekker de for der? Kjeder de seg på VAR rommet? Lenke til kommentar
Alkan Skrevet 28. februar Del Skrevet 28. februar Wtf hvor gammel er den gutten der? Ser ut som 13 år gammel maks. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 28. februar Del Skrevet 28. februar (endret) Alkan skrev (3 minutter siden): Wtf hvor gammel er den gutten der? Ser ut som 13 år gammel maks. Han er faktisk 16, fyller 17 den 30. juni. Endret 28. februar av Cappo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå