oOF Skrevet 25. mai Del Skrevet 25. mai Fri og bevare meg vel. Denne finalen er mindre interessant enn å se maling tørke på en vegg for meg. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 25. mai Del Skrevet 25. mai oOF skrev (30 minutter siden): Fri og bevare meg vel. Denne finalen er mindre interessant enn å se maling tørke på en vegg for meg. De viser reprise av Liverpool Cp på viaplay! Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 25. mai Del Skrevet 25. mai Helt rå omgang😁 Håpe det holder helt inn 👏 Lenke til kommentar
Aldrack Skrevet 25. mai Del Skrevet 25. mai Overraskende stor forskjell på lagene, men motsatt av hva jeg forventet! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. mai Del Skrevet 25. mai Blir muligens Europa spill på United likevel. All respekt til kampplanen til Ten Hag. Historien kan gjenta seg fra van Gaal-sesongen. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 25. mai Del Skrevet 25. mai Jotun skrev (29 minutter siden): De viser reprise av Liverpool Cp på viaplay! Jeg driver ikke med selvskading! Lenke til kommentar
SuperKrokodille Skrevet 25. mai Del Skrevet 25. mai Trenger et bytte eller tre her nå. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 25. mai Del Skrevet 25. mai SuperKrokodille skrev (8 minutter siden): Trenger et bytte eller tre her nå. Trengte vi de som kom? Har bare et halvt øye på kampen, men har Rashford vært sedvanlig dårlig? Lenke til kommentar
BIlly Bones Skrevet 25. mai Del Skrevet 25. mai United har jo full kontroll på dette! Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 25. mai Del Skrevet 25. mai City mette av ligaen. Då blir europabois likevel Lenke til kommentar
barezell Skrevet 25. mai Del Skrevet 25. mai City har nok feira for hardt ikke helt med i dag. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 25. mai Del Skrevet 25. mai Latterlig keeper, håper han forsvinner før Ten Hag. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 25. mai Del Skrevet 25. mai Typisk Onana det der. Så bra hele kampen også den brøleren... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå