Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. januar Del Skrevet 25. januar (endret) 4 runde starter ikveld. Spurs-city og Chelsea- Aston Villa på fredag blir merkverdig, avsluttes med blackburn-wrexham. Endret 25. januar av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. januar Del Skrevet 25. januar Bourmouth opp 3-0 mot swansea etter 30min er ganske grei skuring for PL laget Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 26. januar Del Skrevet 26. januar City med flaksemål. Omkamp i de 3 andre kampene som gikk i dag. Noe som er ganske spesielt i grunn. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 27. januar Del Skrevet 27. januar Ipswich slått ut av Non League laget Maidstone, dette er FA cupen! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. januar Del Skrevet 27. januar Den så jeg ikke komme, Ipswich har virkelig vært gode i år, 2.plass i championship. Wow ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. januar Del Skrevet 27. januar Blir mange omkamper denne runden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. januar Del Skrevet 27. januar And Everton bites the dust 6min på overtid mot luton. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 27. januar Del Skrevet 27. januar Cappo skrev (23 timer siden): City med flaksemål. Omkamp i de 3 andre kampene som gikk i dag. Noe som er ganske spesielt i grunn. Målet burde muligens vært annullert også. Uansett så kjørte City over Spurs. Drt pleier de iofs ofte å gjøre, så kanskje på tide at de klarte å få et mål på Tottenham stadion. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. januar Del Skrevet 28. januar Norwich utlignet =/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. januar Del Skrevet 28. januar 5-runde er trekt. Blackburn eller Wrexham - Newcastle Chelsea eller Aston Villa - Leeds eller Plymouth Bournemouth - Leicester Liverpool - Watford eller Southampton Bristol City eller Nottingham Forest - Newport County eller Manchester United Wolves - Brighton Sheffield Wednesday eller Coventry - Maidstone United Luton Town - Manchester City Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. januar Del Skrevet 28. januar Neeeeeeeeewpooooooooort! Lenke til kommentar
Alkan Skrevet 28. januar Del Skrevet 28. januar Holdt ikke hele veien dessverre 😕 Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 28. januar Del Skrevet 28. januar Meget sterk borteseier!💪 vi er bare knallgode denne sesongen! lukter gull lang vei. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. januar Del Skrevet 29. januar Blackburn mot wrexham snart, som jeg gleder meg! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. februar Del Skrevet 25. februar Ingen Salah,Sobozlai eller Darwin observert på wembley så langt. Huff! Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 25. februar Del Skrevet 25. februar (endret) Hvordan Chilwell ikke får gult for den på Bradley er meg et mysterium. Greit å sette lista høyt, men ren sabotasje bør uansett slås ned på. Endret 25. februar av Cappo Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. februar Del Skrevet 25. februar Faen for en redning! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå