kittycat Skrevet 25. januar Del Skrevet 25. januar nye her inne 😄 håper jeg blir godt tatt i mot her inne 4 Lenke til kommentar
kittycat Skrevet 25. januar Forfatter Del Skrevet 25. januar kittycat skrev (9 minutter siden): nye her inne 😄 håper jeg blir godt tatt i mot her inne Hvordan får man lastet opp bilde her? På selve profilen 🙃🐈⬛ 1 Lenke til kommentar
Woff Skrevet 25. januar Del Skrevet 25. januar Velkommen hit, her vil du få et fint sted å være! Kan ikke hjelpe deg med profilbilde da jeg ikke husker, men har du et bilde så er det enkelt og besøke egen profil og laste det opp.. Sikkert flere som trår til med hjelp! 🙂 VELKOMMEN! 1 2 Lenke til kommentar
kittycat Skrevet 25. januar Forfatter Del Skrevet 25. januar Woff skrev (1 time siden): Velkommen hit, her vil du få et fint sted å være! Kan ikke hjelpe deg med profilbilde da jeg ikke husker, men har du et bilde så er det enkelt og besøke egen profil og laste det opp.. Sikkert flere som trår til med hjelp! 🙂 Vel jeg får ikke lastet opp noe:( Står at jeg ikke har tilgang på redigering 1 Lenke til kommentar
Woff Skrevet 25. januar Del Skrevet 25. januar Da må du bare vente til noen hjelper deg, mulig du ikke kan gjøre dette med en gang, men som sagt er det flinke folk her og hjelp får du som regel fort! 🙂 1 1 1 Lenke til kommentar
kittycat Skrevet 25. januar Forfatter Del Skrevet 25. januar Jeg får vel bare smøre meg med litt tålmodig før noen er så snill å vil hjem meg 😊 2 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 25. januar Del Skrevet 25. januar Er ikke helt sikker på akkurat grensen, men mener å huske at det er regler for hvor mange innlegg man må ha, muligens også antall dager før man åpner opp for f.eks profilbildet. Rett og slett for å begrense spam. 3 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 25. januar Del Skrevet 25. januar Velkommen til diskusjon.no @kittycat Lenke til kommentar
kittycat Skrevet 29. januar Forfatter Del Skrevet 29. januar er det noen som vet eller husker hvor mange innlegg man må ha for å kunne laste opp bilde\redigre profilen 😄 Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 29. januar Del Skrevet 29. januar Alder på konto som betyr noe, mener det er 2 uker. 2 Lenke til kommentar
kittycat Skrevet 29. januar Forfatter Del Skrevet 29. januar Uderzo skrev (10 minutter siden): Alder på konto som betyr noe, mener det er 2 uker. rart jeg leste et innlegg hvor en sa det var 4 dag jeg finner det selvfølgelig ikke igjen da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå