Spillredaksjonen Skrevet 25. januar Del Skrevet 25. januar The Day Before-utvikleren forsvarer katastrofespillet Mener uærlig hatkampanje ødela for lanseringen. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
vidor Skrevet 25. januar Del Skrevet 25. januar Lukter litt presserende behov for scapegoating her, ja. Hva i all verden tjener de på å gå ut med dette ? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 25. januar Del Skrevet 25. januar En enkelt utvikler brukte 300 timer og $1500 for å lage en bedre versjon av The Day Before. Lenke til kommentar
Joelsp3anuts Skrevet 25. januar Del Skrevet 25. januar TheKims skrev: En enkelt utvikler brukte 300 timer og $1500 for å lage en bedre versjon av The Day Before. Og dette stemmer? Finnes det noen timelister eller et regnskap man kan ettergå? En youtubers største interesse er klikk, så jeg ville vært veldig forsiktig med å presentere clickbaity video-titler som fakta. Jeg tror det der er løgn. At best, en sannhet med store modifikasjoner. Men jeg er ikke interessert i saken, så jeg orker ikke sjekke selv. Alt jeg sier er: Ikke stol blindt på hva en Youtuber (Aka entertainer) sier. Lenke til kommentar
rØrern Skrevet 25. januar Del Skrevet 25. januar Joelsp3anuts skrev: TheKims skrev: En enkelt utvikler brukte 300 timer og $1500 for å lage en bedre versjon av The Day Before. Og dette stemmer? Finnes det noen timelister eller et regnskap man kan ettergå? En youtubers største interesse er klikk, så jeg ville vært veldig forsiktig med å presentere clickbaity video-titler som fakta. Jeg tror det der er løgn. At best, en sannhet med store modifikasjoner. Men jeg er ikke interessert i saken, så jeg orker ikke sjekke selv. Alt jeg sier er: Ikke stol blindt på hva en Youtuber (Aka entertainer) sier. Ganske enig, og dømmer man ut i fra videon alene så er det ganske dårlig uavhengig, og hvis det var kun brukt 1500 dollar og 300 timer (300 x 500 kr timen = 150 000 kr) så sier det seg selv hvorfor det ser ut til å være av lav kvalitet hvis man sammenligner med The Day Before. Men sistnevnte lukter uansett scam. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 25. januar Del Skrevet 25. januar rØrern skrev (1 minutt siden): Joelsp3anuts skrev (5 timer siden): Ekspander Ganske enig, og dømmer man ut i fra videon alene så er det ganske dårlig uavhengig, og hvis det var kun brukt 1500 dollar og 300 timer (300 x 500 kr timen = 150 000 kr) så sier det seg selv hvorfor det ser ut til å være av lav kvalitet hvis man sammenligner med The Day Before. Men sistnevnte lukter uansett scam. Utvikler har ingen planer om å gi ut The Day After, så har litt vanskeligheter med å se hvordan dette kan være en scam. Han sier selv at han gjorde dette kun for gøy skyld, og for å vise hva man kan få til med kjøpte assets og 300 timer. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 27. januar Del Skrevet 27. januar De prøver vel å redde stumpene av renommeet sitt, med tanke på neste spill, som vil love like mye og feile like hardt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå