:utakt Skrevet 24. januar Del Skrevet 24. januar Jeg har en gammel ipad som ikke brukes til så mye, men minsten spiller litt på den. Vi skulle kjøpe en app i dag. Kortet hadde gått ut, så jeg skulle registrere nytt, men jeg får feilmelding om at DNB ikke støtter Apple Pay, og kommer ikke lenger. Vi har kjøpt apper tidligere, og jeg skjønner ingenting. Hva gjør jeg feil? Det kan jo ikke være sånn at DNB-kunder ikke får bruke Appstore? Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 24. januar Del Skrevet 24. januar :utakt skrev (29 minutter siden): Jeg har en gammel ipad som ikke brukes til så mye, men minsten spiller litt på den. Vi skulle kjøpe en app i dag. Kortet hadde gått ut, så jeg skulle registrere nytt, men jeg får feilmelding om at DNB ikke støtter Apple Pay, og kommer ikke lenger. Vi har kjøpt apper tidligere, og jeg skjønner ingenting. Hva gjør jeg feil? Det kan jo ikke være sånn at DNB-kunder ikke får bruke Appstore? Da er du på helt feilt sted. Du må legge inn kortet ditt som betalingsmåte på AppleId'en din. Det har ingen ting med Apple Pay å gjøre. https://appleid.apple.com/account/manage/section/payment 1 1 Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 24. januar Forfatter Del Skrevet 24. januar Kajac skrev (1 time siden): Da er du på helt feilt sted. Du må legge inn kortet ditt som betalingsmåte på AppleId'en din. Det har ingen ting med Apple Pay å gjøre. https://appleid.apple.com/account/manage/section/payment Takk! Sverger på at jeg blir mer teknologisk analfabet for hver dag... Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 24. januar Del Skrevet 24. januar :utakt skrev (1 time siden): Takk! Sverger på at jeg blir mer teknologisk analfabet for hver dag... No problem 😊 Apple sine brukersider er ikke akkurat kjent for å være oversiktlig eller brukervennlig. Lenke til kommentar
kUaMooMoo Skrevet 27. januar Del Skrevet 27. januar On 24.1.2024 at 6:47 PM, Kajac said: No problem 😊 Apple sine brukersider er ikke akkurat kjent for å være oversiktlig eller brukervennlig. Innstillinger -> Klikk deg inn på din bruker øverst -> Betaling -> Legg inn visakort der. Veldig «vanskelig»… 1 Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 28. januar Forfatter Del Skrevet 28. januar kUaMooMoo skrev (På 27.1.2024 den 2:49 PM): Innstillinger -> Klikk deg inn på din bruker øverst -> Betaling -> Legg inn visakort der. Veldig «vanskelig»… Nei, det var ikke vanskelig når jeg visste hvor jeg skulle se. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå