ltdata Skrevet 24. januar Del Skrevet 24. januar Hver gang jeg starter opp maskinen dukker denne opp? Er det noen som vet hvordan jeg kan få fjernet den permanent? Lenke til kommentar
Tobeass Skrevet 24. januar Del Skrevet 24. januar Sjekk under "Oppstart" i oppgavebehandling om det er noe tullball der som du ikke kjenner til som prøver å starte opp når du slår på maskinen. 1 Lenke til kommentar
ltdata Skrevet 24. januar Forfatter Del Skrevet 24. januar Tobeass skrev (44 minutter siden): Sjekk under "Oppstart" i oppgavebehandling om det er noe tullball der som du ikke kjenner til som prøver å starte opp når du slår på maskinen. Finner ikke noe spesielt der Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 24. januar Del Skrevet 24. januar Tydeligvis noe som vil åpne, så om det ikke er noe du har gjort så kan det være virus eller trojan etc. Lenke til kommentar
ltdata Skrevet 24. januar Forfatter Del Skrevet 24. januar Dubious skrev (5 minutter siden): Tydeligvis noe som vil åpne, så om det ikke er noe du har gjort så kan det være virus eller trojan etc. Fant faktisk en fil i oppstart som hadde mitt navn. Så at den lå i C users. Fant den samme filen der. Den hadde ingen spesiell filtype. Bare "fil" . Trykket på den og fikk opp samme meny som jeg fikk ved oppstart. Deaktiverte da denne ved oppstart og nå er problemet borte Kanskje jeg bare kan slette denne filen? Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 24. januar Del Skrevet 24. januar Slett den. Antagelig en temp-fil generert av et eller annet. Anbefaler foressten også å kvitte deg med utorrent, den er notorisk for adware. Anbefaler heller Qbittorrent eller lignende. 1 Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 24. januar Del Skrevet 24. januar (endret) Du kan prøve å åpne filen i notisblokk (notepad). Eller du kan bare slette den. Endret 24. januar av Svein M Lenke til kommentar
ltdata Skrevet 24. januar Forfatter Del Skrevet 24. januar Svein M skrev (18 minutter siden): Du kan prøve å åpne filen i notisblokk (notepad). Eller du kan bare slette den. Var bare noe font greier relatert til en morningstar add on i Excel dette. Den er slettet nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå