ltdata Skrevet 24. januar Del Skrevet 24. januar Har prøvd med 2 forskjellige optiske muser, men problemet vedvarer. Når jeg skal f.eks dra en mappe så glipper plutselig musa mappa, og når jeg f.eks skal merke tekst så glipper teksmarkeringen også. Noen ganger når jeg f.eks skal dra en mappe blir det dobbeltklikk av mappa uten at jeg vil det. Noen som vet årsaken? Jeg har prøvd med og uten musematte. Og jeg tror ikke det er noe i veien med venstre/høyre museknapper. Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 24. januar Del Skrevet 24. januar Vil faktisk tippe av venstre og høyre museknapper som fjusker Har hatt dette på en rekke logitech mus. https://www.onlinemictest.com/mouse-test/ Prøv noen minutter med denne å se om du klarer å reprodusere feilen. 1 Lenke til kommentar
ltdata Skrevet 24. januar Forfatter Del Skrevet 24. januar Takk. Ja har logitech mus. Tok testen og det som skjedde var at når jeg holdt inne venstre museknapp så blinket denne istedenfor å være konstant farget. Dvs selv om jeg holdt venstre museknapp inne så slå den seg av og på. Det er nok her feilen ligger. Høyre museknapp var helt normal. Den holdt seg "nede" hele tiden mens jeg holdt den inne. Løsningen er ny mus? Anbefalinger? Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 24. januar Del Skrevet 24. januar Regnet med at det var Logitech da jeg leste trådtittelen. Ganske vanlig problem etter ei stund. Anhående anbefalinger, så liker jeg Logitech. Hvor gammel er musa? Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 24. januar Del Skrevet 24. januar Kan jo fort være at den er fortsatt innenfor garanti Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 24. januar Del Skrevet 24. januar Digger en del av Logitech sine datamuser, men har ofte problemer med at de enten dobbelklikker eller scrollehjulet begynner å slite. Heldigvis har jeg alltid fått ny eller refundert pengene på reklamasjon. Norske forbrukerrettigheter 🙏 Lenke til kommentar
ltdata Skrevet 24. januar Forfatter Del Skrevet 24. januar (endret) RRhoads skrev (56 minutter siden): Regnet med at det var Logitech da jeg leste trådtittelen. Ganske vanlig problem etter ei stund. Anhående anbefalinger, så liker jeg Logitech. Hvor gammel er musa? Sikkert endel år. Står at det er en M280 Liker godt komforten til musa og presisjonen Endret 24. januar av ltdata Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. januar Del Skrevet 24. januar Eg har opplevd liknande med Logitech-mus, men den var minst 10 år. Er den innanfor eit par år så kan du prøve å reklamere, ellers må du vel kjøpe noko nytt. Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 24. januar Del Skrevet 24. januar 3 minutes ago, ltdata said: Står at det er en M280 Det er ikke utenkelig at YouTube har en video som viser hvordan du kan skifte ut den mikrobryteren ... (Jeg har selv en Vx Nano som dobbeltklikker av seg selv, og kunne godt ha tenkt meg å prøve å reparere den. Bare jeg får tid.) Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 24. januar Del Skrevet 24. januar M280 selges fortsatt, så spørs om det er verdt bryderiet om du ikke er flink å lodde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå