Spillredaksjonen Skrevet 24. januar Del Skrevet 24. januar Avslørte flere detaljer om Obsidian-rollespillet Avowed Ny trailer ute nå. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
bubba477 Skrevet 24. januar Del Skrevet 24. januar Minner veldig om The Outer Worlds. Stygge farger og små brett. Lenke til kommentar
Medlem-544648 Skrevet 24. januar Del Skrevet 24. januar Desto mer jeg ser av dette spillet desto mindre liker jeg det jeg ser. 1 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 24. januar Del Skrevet 24. januar (endret) Hvorfor har Obsidian bestemt seg for å bare lage kopier av Bethesda spill, når bethesda spill ikke er spesielt bra. Hvorfor lager de ikke heller kopier av deres tid med Bioware, tenk et skikkelig Obsidian spill som hærmer etter KOTOR eller det første Dragon age spill. Slutt å kopier Skyrim/Fallout, de spillene er ikke så bra, at de trenger kopier av seg. Endret 24. januar av Gunfreak Lenke til kommentar
LampeLars94 Skrevet 25. januar Del Skrevet 25. januar Enda et Østerrike Worlds? Nei takk! Lenke til kommentar
Icenor Skrevet 25. januar Del Skrevet 25. januar Kanskje spiller jeg det med UEVR Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 10. februar Del Skrevet 10. februar Her får jeg litt Diablo 4 minner.. Fin grafikk men ikke noe nytt eller spennende. Bare mer av det gamle i ett nytt fint skall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå