Gå til innhold

s-ata kabler hos hardwarebutikken?

Anbefalte innlegg

ok litt flaut spørsmål men, skal bestille ny harddisk, s-ata, men trenger en s-ata kabel også(ikke strøm men for å koble til kontrolleren), men finner dem ikke i webshop'en deres :blush:

prøvde først hos itbutikken men fant de ikke der heller .. :blush::blush:

er 99% sikker på at hardwarebutikken har selger dem så, noen som vil veilede meg frem? :ermm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

joda, det fulgte med hovedkortet men bare en, og den er allerede i bruk..

bare syntes det er veldig rart at hardwarebutikken ikke selger noe så grunnleggende som s-ata kabler, så misstenker egentlig at de bare er veldig veldig veldig godt gjemt i webshop'en deres et sted... noe som isåfall ville vært litt dumt siden det er nettopp sånne småting som gjør at folk handler hos andre, akkuratt som jeg gjorde nå.. :)

Endret av andjoha
Lenke til kommentar

Apropos det her med kablar og Serial-ATA. Det var ikkje inkludert eit adapter for Serial-ATA straumkontakt med hovudkortet, eit Abit Nf7-s v2.0. At eg no sit her og må ned i byen imorgon for å kjøpe eit slikt adapter er jo sjølvklårt berre min feil då eg burde ha lese spesifikasjonane til hovudkortet betre då eg kjøpte det.

Men er det ikkje litt dårleg å ikkje inkludere dette med eit hovudkort som støttar Serial-ATA?

I framtida vil vel slike Serial-ATA straumkontaktar vere standardutstyr i kabinetta og reknar eg med og det var kanskje det Abit rekan med?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...