lpaul Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 heisann... ser på en av anbefalingene til hardware.no http://www.hardware.no/anbefalinger/helmaskin/musiker/ men jeg må vel ha noen form for vifte på cpu? eller er ikke dette nødvendig... evt kan noen anbefale en støysvak vifte som passer... paul Lenke til kommentar
Bludd Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Hvis du ser så står det boxed bak prosessoren. Det betyr at den kommer med kjøleribbe og vifte som er rimelig bra på kjøling og støy. Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 heisann...ser på en av anbefalingene til hardware.no http://www.hardware.no/anbefalinger/helmaskin/musiker/ men jeg må vel ha noen form for vifte på cpu? eller er ikke dette nødvendig... evt kan noen anbefale en støysvak vifte som passer... paul Det følger med en vifte på det der oppsettet. BOXED= følger med passende vifte. Lenke til kommentar
lpaul Skrevet 15. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2004 takker for svar.... men er det noen som vet hvor mye denne viften som følger med støyer? fant ikke noe om dette på intel sine sider.... paul Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Har denne 2,6 'en boxed selv, og jeg syns den støyer forholdsvis lite. Men det er snakk om en subjektiv vurdering. Hvis du går på komplett og titter på cpu-kjøling finner du hvor mye dBA de enkelte viftene gir. Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 takker for svar.... men er det noen som vet hvor mye denne viften som følger med støyer? fant ikke noe om dette på intel sine sider.... paul Den er forhåndsvis stille. Selv hører jeg ikke om maskinen er på eller av på en p4 maskin jeg bygget for en stund siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå