Spillredaksjonen Skrevet 19. januar Del Skrevet 19. januar Kommentar: Når vi gråter foran skjermen Les hele saken på Gamer.no» 1 Lenke til kommentar
Kelo Skrevet 19. januar Del Skrevet 19. januar Det første jeg husker som traff meg, var Gwens «broken flute» i ruinene (Guild Wars). Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 19. januar Del Skrevet 19. januar Å herlighet. Leste opp for kona. Stemmen ble grøtet og jeg på gråten. Lenke til kommentar
Medlem-544648 Skrevet 20. januar Del Skrevet 20. januar Jeg gråter kun når jeg spiller The Secret of Monkey Island™ Av glede 😪 Lenke til kommentar
cosmic1981 Skrevet 22. januar Del Skrevet 22. januar Er flere spill som har truffet meg godt. Til og med helt tilbake til FFVII og en berømt scene, samt slutten på FFIX (uten at den er trist sådan). Men bortsett fra TLOU som traff veldig, så vil jeg også ta frem spillet GRIS. Det traff meg hardt. Det kan også være at jeg spilte dette 1 års tid etter at mamma gikk bort. Jeg liker at spill får følelsene ut av meg, og tror det er sunt. Det betyr at man engasjerer seg i historien og hendelser i spillene man også kan reflektere over i virkeligheten. 1 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 22. januar Del Skrevet 22. januar Tror ikke jeg har blitt påvirket på den måten av et spill. Jeg har fått mange sterke følelser fra spill. Husker fremdeles hvordan jeg reagerte første gang jeg spilte KOTOR 1, og den store twisten kom, jeg måpte som bare det. 1 1 Lenke til kommentar
Kalle Klo Skrevet 22. januar Del Skrevet 22. januar (endret) Har ikke grått, men har hatt en del store opplevelser rundt forundring/awe: - Når du først kommer ut av Vault i Fallout 3, blir blendet og så gradvis ser landskapet rundt deg. - Når lysene nedover korridoren plutselig går av ett etter ett i Unreal 2. Endret 22. januar av Kalle Klo Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 22. januar Del Skrevet 22. januar Slutten av FF X. Når Yuna løper igjennom Tidus 🥹 1 Lenke til kommentar
svenka Skrevet 22. januar Del Skrevet 22. januar Hvis jeg skal ta fram et spesifikt øyeblikk som har søtte seg i hjernebarken som spesielt rørende er vell det i Zelda Wind Waker når Link helbreder bestemora si som ble sjuk av ensomhet og lengsel/savn 🥲 Jeg kjenner tårene bare jeg tenker på det 😢 Lenke til kommentar
1Dr.E Skrevet 22. januar Del Skrevet 22. januar (endret) (Slettet, ikke tema-relevant) Endret 22. januar av 1Dr.E Lenke til kommentar
1Dr.E Skrevet 22. januar Del Skrevet 22. januar cosmic1981 skrev (12 timer siden): FFVII og en berømt scene Den gang, før internett og spoilers, sjokkerte dette meg mer enn noe annet spill har gjort siden. Det satte dype spor, og det å fortsette spillet etterpå føltes tomt å rart lenge. Lenke til kommentar
svenka Skrevet 22. januar Del Skrevet 22. januar 1Dr.E skrev (2 minutter siden): Den gang, før internett og spoilers, sjokkerte dette meg mer enn noe annet spill har gjort siden. Det satte dype spor, og det å fortsette spillet etterpå føltes tomt å rart lenge. Kan jeg spørre hvilken scene det er? Send pm eventuelt. Lenke til kommentar
1Dr.E Skrevet 22. januar Del Skrevet 22. januar Jeg synes ikke det bør besvares. Har du spilt spillet vet du det. Har du ikke spilt spillet fortjener du å spille det uten å få røpt det først 😊 1 Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 22. januar Del Skrevet 22. januar Starten på TloU, når dattera dør. Spillet, ikke serien. Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 23. januar Del Skrevet 23. januar Traileren til det første Dead Island Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå