Spillredaksjonen Skrevet 18. januar Del Skrevet 18. januar The Last of Us-figurene Bill og Frank får ikke sin egen serie – Det var en slags vits. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
TazheI Skrevet 18. januar Del Skrevet 18. januar Episoden var utrolig bra laget, men historien i spillet er så insane mye bedre, mye mer ekte og faktisk enda tristere. 1 Lenke til kommentar
Nicci NO Skrevet 19. januar Del Skrevet 19. januar Bra avgjørelse. Episoden står helt perfekt alene. Ingen vits i å utbrodere historien og potensielt risikere å svekke den "by association". Ja den er ikke den samme historien som i spillet. Men om man bare aksepterer dét, så er begge historiene veldig bra og trenger ikke noen sammenligning. Litt usikker på Kaitlyn Dever derimot. Syns ikke hun passer i det hele tatt slik jeg opplever/oppfatter Abby, men jeg skal holde et åpent sinn til jeg ser resultatet. Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 19. januar Del Skrevet 19. januar Mest overrasket over at noen leste ordene til Nick Offerman og tolket det som noe annet enn en vits. Journalister er like kritiske som jeg er overasket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå