Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Snekret sammen en nesten-bærbar PlayStation 5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sprøtt. Jeg var faktisk akkurat ferdig å se denne videoen det øyeblikket denne artikkelen ble publisert.

Imponerende bygging, og det etterlater liten tvil om at Sony kan gjøre noe enda mer imponerende om de ønsker. Akkurat denne typen bærbarhet er ikke akkurat det jeg selv ønsker (foretrekker Switch da), men dette kan absolutt ha en kundemasse. Om Sony kommer med en lignende løsning som Switch, så blir det instakjøp. Eller om de bare lager en bærbar PS5 rett og slett. Kan gjerne være på størrelse med Steamdeck eller nesten litt større.

Lenke til kommentar
Gringorilla skrev (42 minutter siden):

Sprøtt. Jeg var faktisk akkurat ferdig å se denne videoen det øyeblikket denne artikkelen ble publisert.

Imponerende bygging, og det etterlater liten tvil om at Sony kan gjøre noe enda mer imponerende om de ønsker. Akkurat denne typen bærbarhet er ikke akkurat det jeg selv ønsker (foretrekker Switch da), men dette kan absolutt ha en kundemasse. Om Sony kommer med en lignende løsning som Switch, så blir det instakjøp. Eller om de bare lager en bærbar PS5 rett og slett. Kan gjerne være på størrelse med Steamdeck eller nesten litt større.

Sony har prøvd seg på håndholdt konsoller tidligere, personlig husker jeg ikke om PSP floppet eller ikke men PS Vita ble Sony’s største flopp og jeg klarer ikke forså hvorfor de lagde PS Portal. Jeg var veldig glad i PSPen min når jeg var yngre men kjente ikke mange som hadde en.

Lenke til kommentar
pakjensen skrev:
Gringorilla skrev (42 minutter siden):

Sony har prøvd seg på håndholdt konsoller tidligere, personlig husker jeg ikke om PSP floppet eller ikke men PS Vita ble Sony’s største flopp og jeg klarer ikke forså hvorfor de lagde PS Portal. Jeg var veldig glad i PSPen min når jeg var yngre men kjente ikke mange som hadde en.

PSPen var en moderat suksess. PS Portal flyger jo ut av hyllene, så det hadde tydeligvis et marked. Personlig synes jeg den blir for dyr i forhold til hvor nyttig den er for meg. Problemet til Sony, når det gjelder håndholdte, er at de ikke forstår at folk spiller andre typer spill på farta, og ikke bare en dårligere versjon av de vanlige spillene. Er vel kun Patapon og Locoroco som var riktige spor å følge, men utover det satset de mye på små versjoner av de store PS3-spillene eller i det minste lignende opplevelser. Men spør du meg, om de mot slutten av PS5 klarer å lage en FAKTISK PS5 som er bærbar, så vil denne selge som hakka møkk både ved release og langt ut i PS6-æraen. Og så kan de gjøre det samme med PS6 når den tid kommer.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...